ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایشگاه IFA به شکل حضوری برگزار نمی‌شود؛ احتمال برگزاری آنلاین مطرح شد

نمایشگاه ایفا (IFA)، از قدیمی ترین نمایشگاه‌های لوازم الکترونیک که هر سال در برلین برگزار می‌شود، آخرین رویدادی است که شیوع ویروس کرونا مانع از برگزاری آن به شکل حضوری می‌شود. برگزارکنندکان از احتمال برگزاری ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

نمایشگاه ایفا (IFA)، از قدیمی ترین نمایشگاه‌های لوازم الکترونیک که هر سال در برلین برگزار می‌شود، آخرین رویدادی است که شیوع ویروس کرونا مانع از برگزاری آن به شکل حضوری می‌شود. برگزارکنندکان از احتمال برگزاری این رویداد به شکل اینترنتی خبر می‌دهند.

برگزارکنندگان نمایشگاه ایفا روز سه شنبه در چند توییت اعلام کردند که این نمایشگاه در سال ۲۰۲۰ با «کانسپت نوآورانه» برگزار خواهد شد. آن‌ها توضیحات بیشتری در رابطه با نحوه برگزاری ندادند و گفتند که در آینده اطلاعات بیشتری را منتشر خواهند کرد. احتمالاً منظور آن‌ها از کانسپت نوآورانه، برگزاری نمایشگاه به شکل دیجیتالی است.

ایفا تنها نمایشگاهی نیست که ویروس کرونا مانع از برگزاری حضوری آن می‌شود. اواخر بهمن ماه سال قبل کنگره جهانی موبایل یا همان MWC، اولین نمایشگاهی بود به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

نمایشگاه ایفا 2020 لغو شد؛ برگزاری اینترنتی در هاله ای از ابهام

برگزارکنندگان ایفا به جزئیات برگزاری نمایشگاه اشاره‌ای نکردند و در حال حاضر معلوم نیست این رویداد با شرکت کنندگان کمتر برگزار می‌شود و یا کاملاً در فرمت دیجیتالی ارائه خواهد شد. به احتمال فراوان این رویداد نیز به سرنوشت نمایشگاه MWC دچار می‌شود و به طور کامل کنسل خواهد شد.

این تصمیم پس از ممنوعیت برگزاری تمام رویدادهای بزرگ با بیش از ۵ هزار شرکت کننده تا ۲۴ اکتبر (۳ آبان) توسط دولت آلمان گرفته می‌شود. تاکنون چندین رویداد دیگر از جمله ماراتن برلین نیز به خاطر کرونا لغو شده‌اند.

با اینکه نمایشگاه ایفا به بزرگی نمایشگاه‌های CES یا MWC نیست، اما با این حال رویداد مهمی برای شرکت‌های تولیدکننده لوازم الکترونیکی، خصوصاً شرکت‌هایی که لوازم خانگی و کامپیوتر می‌فروشند، به شمار می‌رود.

معمولاً در این رویداد شرکت‌های تولید کننده موبایل هم حضور پیدا می‌کنند و سامسونگ در گذشته محصولات مهمی را در آلمان معرفی کرده است. این سازنده کره‌ای در نمایشگاه سال قبل نسخه اصلاح شده گلکسی فولد و اولین تلویزیون OLED با آمازون الکسا را در کنار چند محصول دیگر معرفی کرد.

نمایشگاه ایفا همانند دیگر نمایشگاه‌های فناوری، مکان با اهمیتی برای مدیران شرکت‌ها هم هست تا با یکدیگر دیدار کرده و قرارداد امضا کنند.

در نمایشگاه ایفا سال گذشته ۲ هزار شرکت حضور داشتند. این نمایشگاه معمولاً نزدیک به ۲۰۰ هزار بازدیدکننده دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی