ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ماوس گیمینگ لاجیتک G203 معرفی شد؛ شش کلید قابل برنامه‌ریزی و نورپردازی RGB

لاجیتک برای گیمرهایی که نمی‌خواهند برای یک ماوس بیسیم گیمینگ ۱۰۰ دلار هزینه کنند، ماوس لاجیتک G203 را با قیمت ۴۰ دلار معرفی کرده که از نورپردازی RGB هم پشتیبانی می‌کند. ماوس لاجیتک G203 دارای ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰

لاجیتک برای گیمرهایی که نمی‌خواهند برای یک ماوس بیسیم گیمینگ ۱۰۰ دلار هزینه کنند، ماوس لاجیتک G203 را با قیمت ۴۰ دلار معرفی کرده که از نورپردازی RGB هم پشتیبانی می‌کند.

ماوس لاجیتک G203 دارای شش دکمه قابل برنامه ریزی بوده و سنسور آن امکان تنظیم بین ۲۰۰ تا ۸ هزار DPI را دارد. همچنین از Lightsync RGB لاجیتک هم پشتیبانی می‌کند و این یعنی می‌توان نورپردازی آن را با دیگر لوازم جانبی لاجیتک که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند، هماهنگ کرد.

ماوس گیمینگ لاجیتک G203 معرفی شد

لاجیتک می‌گوید ماوس G203 را می‌توان پس از خارج کردن از جعبه استفاده کرد و یا دکمه‌های آن را به طور کامل و با توجه به نیاز گیمر و بازی شخصی سازی کرد. برای شخصی سازی دکمه‌ها باید از نرم افزار Logitech G Hub استفاده کرد و گیمر بوسیله آن می‌تواند نورپردازی ماوس را تنظیم کرده و عملکرد دکمه‌ها را تغییر دهد.

از دیگر قابلیت‌های ماوس لاجیتک G203 می‌توان به نرخ گزارش دهی حداکثر هزار بار در ثانیه و همچنین بکارگیری فنر فلزی Logitech G در کلیک‌های راست و چپ برای افزایش واکنش پذیری آن‌ها اشاره کرد.

در مجموع ماوس G203 به دیگر ماوس‌های گرانقیمت لاجیتک از جمله ماوس گیمینگ لاجیتک G604 شباهتی نداشته و به دلیل سیم دار بودن، با ماوس پد و شارژ بیسیم Powerplay نیز سازگار نیست. البته این ماوس با قیمت معقول می‌تواند گزینه مناسبی برای آن دسته از گیمرهایی باشد که نمی‌خواهند برای این وسیله هزینه بالایی پرداخت کنند.

ماوس G203 با قیمت ۳۹.۹۹ دلار از ماه آینده میلادی در رنگ‌های سفید و مشکی به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی