ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مینگ-چی کو: سری آیفون ۱۲ ممکن است همزمان با هم به بازار عرضه نشوند

بیشتر طرفداران اپل انتظار دارند این شرکت مثل سنت هر ساله آیفون ۱۲ را سپتامبر امسال رونمایی کند. اما به خاطر مشکلاتی که شیوع ویروس کرونا در زنجیره تأمین بوجود آورده، ممکن است تاریخ عرضه ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

بیشتر طرفداران اپل انتظار دارند این شرکت مثل سنت هر ساله آیفون ۱۲ را سپتامبر امسال رونمایی کند. اما به خاطر مشکلاتی که شیوع ویروس کرونا در زنجیره تأمین بوجود آورده، ممکن است تاریخ عرضه با تأخیر مواجه شده و حتی به سال ۲۰۲۱ موکول شود. حال یکی از تحلیلگران باسابقه اپل پیش بینی تازه‌ای در مورد تاریخ عرضه آیفون ۱۲ کرده است.

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر شناخته شده مسائل مربوط به اپل که معمولاً پیش بینی‌های درستی از محصولات آینده این شرکت می‌کند، می‌گوید با اینکه امسال چهار مدل آیفون ۱۲ خواهیم داشت، ولی ممکن است آن‌ها به طور همزمان به بازار عرضه نشوند.

مینگ-چی کو: سری آیفون ۱۲ ممکن است همزمان با هم به بازار عرضه نشوند

«کو» می‌گوید تولید انبوه دو آیفون ۱۲ کوچک تر، یعنی مدل‌های ۵.۴ اینچی و ۶.۱ اینچی، از ماه سپتامبر شروع خواهد شد و مدل ۶.۷ اینچی نیز از ماه بعد یعنی اکتبر وارد فاز تولید می‌شود. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد مدل چهارم در دست نیست، اما احتمال دارد این مدل نیز از نمایشگر ۶.۷ اینچی برخوردار باشد.

«کو» برای پیش بینی تاریخ عرضه خانواده آیفون ۱۲ به تاریخ تولید آیفون SE جدید اشاره می‌کند و می‌گوید تولید انبوه موبایل ۴۰۰ دلاری اپل که اواخر فروردین ماه معرفی شد، از اواسط ماه مارس آغاز شده و این یعنی مدل‌های کوچکتر آیفون ۱۲ در ماه اکتبر و مدل‌های پرچمدار نیز از ماه نوامبر وارد بازار خواهند شد.

به گفته او سری آیفون ۱۲ برخلاف سری آیفون ۱۱ که همه با هم به بازار عرضه شدند، در چند نوبت به بازار عرضه خواهند شد.

بر اساس شایعاتی که قبلاً منتشر شده‌اند، امسال چهار مدل آیفون با اسامی احتمالی آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس معرفی خواهند شد. مدل چهارم احتمالاً «آیفون 5G» نام دارد که شایعه عرضه آن در سال ۲۰۲۰ از خرداد ماه سال قبل به گوش می‌رسد.

اطلاعات چندانی از مشخصات این مدل فاش نشده اما از آنجا که «کو» فقط به سه سایز نمایشگر برای آیفون ۱۲ اشاره کرده، پیش بینی می‌شود این مدل نیز مثل گران ترین مدل که از اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند، نمایشگر ۶.۷ اینچی داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی