ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تیزرهای تبلیغاتی موتورولا اج و اج پلاس [تماشا کنید]

موتورولا ساعاتی قبل از جدیدترین گوشی های خود به نام موتورولا اج و اج پلاس رونمایی کرد. این شرکت به منظور معرفی قابلیت‌های این گوشی ها، چندین ویدیوی تبلیغاتی منتشر کرده است که در ادامه ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

موتورولا ساعاتی قبل از جدیدترین گوشی های خود به نام موتورولا اج و اج پلاس رونمایی کرد. این شرکت به منظور معرفی قابلیت‌های این گوشی ها، چندین ویدیوی تبلیغاتی منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.

در اولین ویدیو برخی ویژگی‌های موتورولا اج پلاس مثل نمایشگر خمیده و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با افکت های گرافیکی نمایش داده می‌شوند و در ادامه با اشاره به پشتیبانی این گوشی از شبکه 5G، جمله «سریع ترین سرعت دیتا در دنیا» روی صفحه نقش می بندد.

ویدیوی بعدی به مدل اج اختصاص دارد و نمایگشر ۹۰ هرتزی، صدای استریو و پرقدرت، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی نمایش داده می شوند.

در این کلیپ دو دقیقه ای سازندگان اج پلاس در مورد شبکه 5G، چیپست اسنپدراگون ۸۶۵، باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی و موارد دیگر صحبت می کنند.

ویدیوی بعدی به نمایشگر خمیده موتورولا اج پلاس اختصاص دارد. این نمایشگر ۶.۷ اینچی AMOLED از نرخ رفرش ۹۰ هرتزی پشتیبانی می کند.

در این کلیپ در مورد باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی اج پلاس توضیحاتی ارائه می شود. موتورولا می‌گوید این باتری «حجیم ترین باتری به کار رفته در یک گوشی 5G» است.

موتورولا یک کلیپ هم به اسپیکرهای استریو اج پلاس اختصاص داده و می گوید آن ها «بلندترین و قدرتمندترین اسپیکرهای استریو» هستند.

کلیپ بعدی در مورد دوربین سه گانه موتورولا اج پلاس است. این گوشی از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با گشوردگی دیافراگم f/1.8 با لرزشگیر تصویر اپتیکال بهره می برد. دوربین ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با لرزشگیر تصویر اپتیکال و دروبین فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی نیز کنار آن قرار دارند. مدل ارزان تر یعنی مدل اج دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • soroush shamsi
    soroush shamsi | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

    بهترین و برترین گوشی در لیست انتوتو شیائومی
    بهترین و برترین گوشی از لحاظ مقرون به صرفه شیائومی.... یه سرو گردن از همه بالاتره...
    به صرفه ترین ها مخصوصا خانواده ردمی زیر برند شیائومی..
    اپوو، وان پلاس، ریلمی، ویوو، این 4 برند عالین ولی متاسفانه ما تو ایران زندگی میکنیم
    مقرون ترین بصرفه تو هر سال تو سایت kimovil معرفی میشه و هر سال یه شیائومی تو صدر لیست ایستاده،،،

مطالب پیشنهادی