ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

هشدار مقام آمریکایی: موج دوم شیوع کرونا در زمستان فاجعه آمیز خواهد بود

یکی از مقامات بهداشتی ارشد آمریکا می‌گوید که موج دوم شیوع ویروس کرونا در فصل زمستان می‌تواند پیامدهای فاجعه آمیزی داشته باشد. او به مردم توصیه می‌کند واکسن آنفلوانزا را بزنند تا با این کار ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۲۳:۵۹

یکی از مقامات بهداشتی ارشد آمریکا می‌گوید که موج دوم شیوع ویروس کرونا در فصل زمستان می‌تواند پیامدهای فاجعه آمیزی داشته باشد. او به مردم توصیه می‌کند واکسن آنفلوانزا را بزنند تا با این کار ریسک ابتلا به این بیماری کاهش یابد و از مراجعه به بیمارستان‌ها در فصل زمستان جلوگیری شود.

«رابرت ردفیلد» (Robert Redfield)، مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا (CDC) می‌گوید موج دوم شیوع ویروس کرونا در فصل زمستان می‌تواند از شیوع فعلی هم بدتر باشد. او در گفتگو با روزنامه واشنگتن پست می‌گوید شیوع ویروس کرونا در زمستان می‌تواند فاجعه آمیز باشد، چون فشار زیادی به بیمارستان‌ها وارد خواهد شد و آمادگی آن‌ها از قبل و گسترش روش‌های درمانی نیز این فشار را کاهش نمی‌دهند.

ردفیلد می‌گوید اگر ویروس کرونا چند ماه زودتر و در اوج فصل آنفلوانزا در آمریکا شیوع پیدا می‌کرد، شرایط بسیار سختی برای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به وجود می‌آمد. در حال حاضر بیمارستان‌های شهرهای بزرگ این کشور از جمله نیویورک با هجوم بیماران مبتلا به کرونا مواجه هستند و با کمبود تجهیزات پزشکی ضروری مثل ونتیلاتور و لوازم محافظت شخصی دست و پنجه نرم می‌کنند.

ردفیلد می‌گوید شیوع ویروس کرونا در زمستان برای بیمارستان‌ها مصیبت بار خواهد بود، چون آن‌ها در این فصل باید علاوه بر رسیدگی به بیماران مبتلا به کووید ۱۹، به بیماران مبتلا به آنفلوانزا و دیگر بیمارانی که به بیماری‌های رایج فصل زمستان مثل پنومونی و برونشیت مبتلا شده‌اند هم رسیدگی کنند.

وی می‌افزاید حالا زدن واکسن آنفلوانزای فصلی بیشتر از هر زمان دیگری ضروری است تا ریسک ابتلا به این بیماری کاهش پیدا کرده و از وارد آمدن فشار مضاعف به بیمارستان‌ها جلوگیری شود. او می‌گوید هر چه افراد بیشتری واکسن آنفلوانزا را بزنند، تخت‌های بیشتری در بیمارستان‌ها برای افراد مبتلا به بیماری کووید ۱۹ خالی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mr Ali
    Mr Ali | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹

    بگیریم این ویروسو بمیریم راحت شیم

مطالب پیشنهادی