ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامانه «تهران من» 24 ساعت در دسترس شهروندان نخواهد بود

روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران اعلام کرده که با هدف بروزرسانی و بهینه سازی خدمات، سامانه «تهران من» امروز، شنبه، ششم اردیبهشت ماه به مدت ۲۴ ساعت در دسترس کاربران نخواهد بود. ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۵

روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران اعلام کرده که با هدف بروزرسانی و بهینه سازی خدمات، سامانه «تهران من» امروز، شنبه، ششم اردیبهشت ماه به مدت ۲۴ ساعت در دسترس کاربران نخواهد بود.

به گزارش این سازمان، سامانه تهران من به این آدرس اینترنتی با هدف به روزرسانی و بهینه سازی خدمات به مدت ۲۴ از دسترس خارج شده و امکان ارائه خدمات به شهروندان پایتخت را نخواهد داشت.

تهران من علاوه بر خدمات خرید طرح ترافیک، امکانات دیگری نظیر خرید بلیت مترو، پارک حاشیه‌ای و خرید بلیت برخی اماکن تفریحی را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین با استفاده از گزینه ۱۳۷ در قسمت داشبورد این سامانه و گزینه درج درخواست جدید می‌توانید سوالات و مشکلات خود را در سایت تهران من ثبت کنید. برای دریافت راهنمایی تلفنی در خصوص طرح ترافیک هم می توانید با ۱۳۷ تماس گرفته و با شماره داخلی ۵ به اپراتور وصل شوید.

در سامانه تهران من همچنین با سر زدن به بخش خدمات املاک و شهرسازی می توانید سرویس‌هایی مثل استعلام آخربن وضعیت پرونده شهرسازی، استعلام طرح تفصیلی و نمایش اطلاعات شهرسازی را دریافت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه استفاده از این سامانه می‌توانید مقاله منتشر شده در این لینک را بخوانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی