ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ گلکسی واچ جدید را با باتری حجیم‌تر به بازار عرضه می‌کند

سامسونگ به صورت سنتی سالانه یک ساعت هوشمند به بازار عرضه می‌کند. سال گذشته گلکسی واچ اکتیو ۲ (بررسی دیجیاتو) در کنار پرچمداران این کمپانی کره‌ای خودنمایی می‌کرد و انتظار می‌رود امسال نیز این روند ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

سامسونگ به صورت سنتی سالانه یک ساعت هوشمند به بازار عرضه می‌کند. سال گذشته گلکسی واچ اکتیو ۲ (بررسی دیجیاتو) در کنار پرچمداران این کمپانی کره‌ای خودنمایی می‌کرد و انتظار می‌رود امسال نیز این روند طی شود. در همی راستا اخباری از چین به گوش می‌رسد که وجود دو ساعت هوشمند سامسونگ را تایید می‌کنند.

این ساعت‌های هوشمند با کد SM-R840/845 و SM-R850/855 شناخته می‌شوند و همین چند روز پیش در وزارت صنعت، اطلاعات و تکنولوژی چین (CMIIT) مراحل تایید خود را پشت سر گذاشته‌اند. ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ می‌توانند با نام گلکسی واچ ۲ یا گلکسی واچ اکتیو ۳ به بازار عرضه شوند. همچنین گفته می‌شود حافظه داخلی این ساعت‌ها نیز دو برابر شده و به ۸ گیگابایت رسیده است. البته از آن جایی که نمی‌توان برنامه‌های شخص ثالث را روی این ساعت‌ها نصب کرد، افزایش حافظه داخلی شاید چندان به کار کاربران نیاید؛ البته اگر نمی‌خواهید آهنگ‌های زیادی روی ساعت خود ذخیره کند.

گلکسی واچ

از اطلاعات دیگری از فرایند تایید گلکسی واچ جدید در CMIIT به دست آمده می‌توان به پشتیبانی آن از وا‌ی‌فای ۲.۴ گیگاهرتزی و بلوتوث اشاره کرد. کد‌های SM-R850 و SM-R840 نیز به ابعاد متفاوت ساعت‌ها اشاره می‌کند در حالی که مدل‌هایی با کد SM-R855 و SM-R845 نیز نشانگر پشتیبانی از LTE در این دو مدل است.

گلکسی واچ جدید سامسونگ از باتری حجیم‌تر ۳۳۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که نسبت به نسل فعلی ساعت‌های هوشمند کمپانی کره‌ای، با ظرفیت ۲۴۷ میلی‌آمپر ساعت، افزایش چشمگیری داشته. گفتنی است در بررسی گلکسی واچ اکتیو ۲ نیز به شارژدهی عالی این ساعت اشاره کردیم، در نتیجه می‌توان انتظار داشت باتری گلکسی واچ جدید نیز مدت زیادی دوام بیاورد.

در رابطه با زمان عرضه این ساعت‌ها هنوز اطلاعات موثقی منتشر نشده، ولی به دلیل عرضه نشدن گلکسی واچ جدید در کنار سری گلکسی S20، انتظار داریم این ساعت هوشمند را در کنار معرفی سری نوت ۲۰ سامسونگ مشاهده کنیم. همچنین ویژگی‌های فعلی ساعت هوشمند سامسونگ مانند ECG، پایش خواب، پایش ضربان قلب و دیگر ویژگی‌های ورزشی و سلامتی را در این ساعت نیز ببینیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mega
    mega | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

    ساعت های سامسونگ با یه اپدیت جدید قراره فشارخون رو هم اندازه گیری کنن

    • Emdarial
      Emdarial | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

      از نظر نرم افزاری امکان پذیر نیست

      • Amin@chy
        Amin@chy | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

        از نظر سخت افزاری هم امکان پذیر نیست

مطالب پیشنهادی