ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مایکروسافت
تکنولوژی

مایکروسافت توسط اوت‌لوک کاربران کروم را به استفاده از مرورگر اج تشویق می‌کند

مایکروسافت با معرفی مرورگر اج قصد داشت بار دیگر محبوبیت خود در این بخش را افزایش دهد اما نتوانست بر کروم غلبه کند. حالا این شرکت تصمیم گرفته با تبلیغ اج در وب‌سایت اوت‌لوک، کاربران ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۰

مایکروسافت با معرفی مرورگر اج قصد داشت بار دیگر محبوبیت خود در این بخش را افزایش دهد اما نتوانست بر کروم غلبه کند. حالا این شرکت تصمیم گرفته با تبلیغ اج در وب‌سایت اوت‌لوک، کاربران گوگل کروم را به استفاده مرورگر خود ترغیب کند.

چندین سال است که گوگل در بالای سرویس‌های خود توسط تبلیغات پاپ آپ به کاربران پیشنهاد می‌‌کند که از مرورگر کروم استفاده کنند، چرا که به گفته گوگل این مرورگر عملکرد، ویژگی‌ها و امنیت بهتری نسبت به رقیبان دارد. حالا مایکروسافت با استفاده از چنین ایده‌ای، مرورگر اج را در سرویس ایمیل خود یعنی اوت‌لوک تبلیغ می‌کند.

در بالای وب‌سایت اوت‌لوک عبارت «مایکروسافت اج + اوت‌لوک = با یکدیگر بهتر هستند» به چشم می‌خورد و با کلیک روی این عبارت، به سایت دانلود این مرورگر می‌روید. با وجود استفاده از این عبارت، مایکروسافت در تبلیغ خود به این موضوع اشاره نکرده که چرا کاربران باید اج را بجای مرورگرهای دیگر انتخاب کنند و این مرورگر چه مزایایی برای آن‌ها دارد.

این تبلیغ جدید نشان می‌دهد که شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه فناوری چگونه از قدرت خود در یک بخش مشخص برای تبلیغ سایر سرویس‌ها استفاده می‌کنند. مایکروسافت علاوه بر وب‌سایت اوت‌لوک، مرورگر خود را در منوی استارت ویندوز ۱۰ نیز تبلیغ می‌کند.

مایکروسافت

در حال حاضر مشخص نیست که تبلیغ جدید مایکروسافت تا چه اندازه گسترده است. این تبلیغ در مرورگر کروم به نمایش گذاشته می‌شود، اما ظاهرا در صورت استفاده از سایر مرورگرها آن را نخواهید دید، البته هم اکنون تنها روی کامپیوتر این تبلیغ ظاهر می‌رود. تا این لحظه مایکروسافت و گوگل نسبت به این تبلیغ جدید از خود واکنشی نشان نداده‌اند.

با وجود تلاش مایکروسافت، مرورگر کروم همچنان محبوبیت بالاتری در میان کاربران دارد و سهم آن نزدیک به 64 درصد است. شاید توسعه اج بر اساس کرومیوم بتواند بار دیگر محبوبیت مرورگر این شرکت را در بازار افزایش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی