ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ
تکنولوژی

تصاویر افشا شده از اولین گوشی سامسونگ با دوربین بیرون جهنده

بسیاری از سازندگان گوشی‌های هوشمند طی چند سال گذشته سعی داشته‌اند بریدگی یا حفره داخل نمایشگر را به حداقل میزان خود برسانند تا کاربر از حداکثر فضای نمایشگر استفاده کند. کمپانی سامسونگ همواره به حفره ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

بسیاری از سازندگان گوشی‌های هوشمند طی چند سال گذشته سعی داشته‌اند بریدگی یا حفره داخل نمایشگر را به حداقل میزان خود برسانند تا کاربر از حداکثر فضای نمایشگر استفاده کند. کمپانی سامسونگ همواره به حفره داخل نمایشگر یا ناچ‌های قطره‌ای علاقه نشان داده و به جز یک مورد خاص، سراغ دوربین سلفی بیرون جهنده نرفته بود. اکنون اما به نظر می‌رسد باید آماده دیدن اولین گوشی این کمپانی کره‌ای با سلفی پاپ آپ باشیم.

با توجه به رندرهایی که یکی از افشاگران منتشر کرده، به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد حداقل یک گوشی با دوربین سلفی بیرون جهنده در بین محصولاتش داشته باشد تا کلکسیون خود را تکمیل کند. این گوشی مرموز حداکثر فضای ۶.۵ اینچی نمایشگر را بدون هیچ مزاحمتی در اختیار کاربر قرار خواهد داد. حاشیه‌های دور نمایشگر نیز به حداقل رسیده و تنها در بخش پایین آن شاهد حاشیه بیشتری هستیم.

سامسونگ

دوربین بیرون جهنده این گوشی نیز در بالا و سمت چپ گوشی تعبیه شده و ظاهری شبیه دوربین سلفی شیائومی می 9T پرو یا آنر 9X (بررسی دیجیاتو) دارد. آخرین باری که سامسونگ سعی داشت دوربینی با مکانیزم‌های مکانیکی در گوشی خود تعبیه کند، گلکسی A80 بود که از یک ماژول دوربین برای عکاسی از منظره پشت و جلوی کاربر استفاده می‌کرد.

سامسونگ

مورد دیگری که این گوشی را کمی متمایز می‌کند، محل قرار گیری حسگر اثر انگشت آن است. سامسونگ در اکثر محصولات میان‌رده خود از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده می‌کند، اما به نظر می‌رسد این بار قصد دارد از روش‌های قدیمی استفاده کرده و سیستم احراز هویت بیومتریک را در قاب پشتی قرار دهد. البته این کار قطعا مورد استقبال قرار خواهد گرفت، زیرا سرعت و دقت حسگرهای اثر انگشت زیر نمایشگر (چه اپتیکال و چه اولتراسونیک) که این کمپانی استفاده می‌کند، اصلا قابل قیاس با انواع فیزیکی نیست.

سامسونگ

تنها اطلاعات دیگری که این افشاگر به همراه رندرهای گوشی مرموز سامسونگ منتشر کرده، دوربین ۳ گانه و برخورداری از پورت USB-C است. همچنین شایان ذکر است که سامسونگ جک هدفون ۳.۵ میلیمتری را نیز از گوشی خود حذف کرده. در نهایت هنوز جایگاه این گوشی در سبد محصولات سامسونگ مشخص نشده و باید دید این کمپانی کره‌ای اولین گوشی خود با دوربین بیرون جهنده را با چه سخت‌افزاری تجهیز می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Parsa7710
    Parsa7710 | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

    از کی تا حالا این گوشی با این مشخصات شده میان رده؟ گوشی ۱۲ میلیونی

    • آریا
      آریا | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

      از وقتی که پراید اتومبیل اقتصادی شد 70 میلیون
      در اصل از زمانی که اقتصاد مال خر شد

    • Reza12022
      Reza12022 | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

      واقعاً،،، به زبون خوشه ۱۲ میلیون ؟؟؟!؟!

  • Khan
    Khan | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

    احتمالا صفحه‌اش LCD باشه چون هنوز نمیشه نمایشگر زیر صفحه توی LCD استفاده کرد حسگر رو برده پشت دستگاه

مطالب پیشنهادی