ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلویزیون‌های QLED جدید سامسونگ گواهی‌های ایمنی چشم را دریافت کردند

سامسونگ می‌گوید تلویزیون‌های QLED جدید این شرکت برای سال ۲۰۲۰، گواهینامه‌های مهم محافظت از چشم را از مؤسسات برتر دریافت کرده‌اند. سامسونگ می‌گوید تلویزیون‌های 4K و 8K QLED این شرکت گواهی‌های ایمنی چشم را از ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سامسونگ می‌گوید تلویزیون‌های QLED جدید این شرکت برای سال ۲۰۲۰، گواهینامه‌های مهم محافظت از چشم را از مؤسسات برتر دریافت کرده‌اند.

سامسونگ می‌گوید تلویزیون‌های 4K و 8K QLED این شرکت گواهی‌های ایمنی چشم را از شرکت‌های Underwriters Laboratories و نیز «انجمن برق، الکترونیک و فناوری‌های اطلاعات» (VDE) دریافت کرده‌اند. این تأییدیه‌ها یعنی نورهای ساطع شده از LED تلویزیون‌های جدید سامسونگ اثر مخرب بر چشمان کاربر نداشته و با وجود روشنایی بالا، ضرری برای چشم‌ها ندارند.

تلویزیون‌های QLED 2020 سامسونگ با توجه به گواهینامه‌های دریافتی تحت استانداردهای «کمیسیون الکتروتکنیکی بین المللی» (International Electrotechnical Commission)، برای چشمان بی ضرر قلمداد شده‌اند. شرکت‌های UL و VDE میزان ساطع شدن نور آبی، تشعشات فرابنفش و فروسرخ تلویزیون‌های 65Q900T 8K و 65Q90T 4K سامسونگ را که بالاترین میزان روشنایی را در سبد محصولات این شرکت دارند، اندازه گیری کردند.

تلویزیون‌های QLED سامسونگ برای سال ۲۰۲۰ گواهی کاهش خطر آتش گرفتن را نیز از یکی از بزرگ ترین شرکت‌های بازرسی امنیت محصولات در آلمان یعنی شرکت TÜV Rheinland دریافت کرده‌اند.

سامسونگ اواخر فروردین ماه در رویدادی مجازی با حضور دیجیاتو از جدیدترین تلویزیون های QLED 8K خود برای بازار خاورمیانه رونمایی کرد. این محصولات از طراحی فوق العاده باریک با حاشیه کم نمایشگر در هر چهار طرف، مانت دیواری بدون فاصله و قطعه اضافه One Invisible Connection بهره می‌برند.

از دیگر قابلیت های تلویزیون های 4K و 8K جدید سامسونگ برای سال 2020 می توان به افزایش کیفیت تصویر تا رزولوشن 8K به کمک هوش مصنوعی و یادگیری عمیق، فناوری های پیشرفته صوتی، روشنایی تطبیقی، صدای سه بعدی مبتنی بر هوش مصنوعی، +HDR10، فناوری AMD FreeSync و Samsung TV Plus، سازگاری با دستیارهای صوتی مثل الکسا و گوگل اسیستنت اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی