ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ال جی Velvet
تکنولوژی

مشخصات فنی ال جی Velvet افشا شد؛ یک میان‌رده استاندارد

کمپانی ال جی چند وقتی است که گوشی میان‌رده خود با طراحی جدید تبلیغ می‌کند. ال جی Velvet قرار است جان دوباره به گوشی‌های کمپانی کره‌ای بدمد و کمی هم از یکنواختی بازار فاصله بگیرد. ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰

کمپانی ال جی چند وقتی است که گوشی میان‌رده خود با طراحی جدید تبلیغ می‌کند. ال جی Velvet قرار است جان دوباره به گوشی‌های کمپانی کره‌ای بدمد و کمی هم از یکنواختی بازار فاصله بگیرد. تاکنون به جز شمایل ظاهری و چیپست، اطلاعاتی دیگری از این گوشی منتشر نشده بود، اما با توجه به افشاگری‌های اخیر می‌توانیم نیم‌نگاهی به مشخصات احتمالی این گوشی زیبا داشته باشیم.

مهمترین ویژگی‌های ال جی Velvet طراحی آن است و کمپانی کره‌ای هم به علم بر این موضوع، بیشتر مانور تبلیغاتی خود را روی همین بخش گذاشته. با این حال از آن‌جایی که هیچ اطلاعاتی در دنیای گوشی‌های هوشمند امروزی پنهان نمی‌ماند، می‌توانیم به بخش‌های دیگر گوشی جدید کره‌ای‌ها پی ببریم. البته همین ابتدا باید بگوییم که از نمایشگر این گوشی هیچ اطلاعاتی به بیرون درز نکرده است.

ال جی Velvet

گوشی جدید ال جی، از دوربین ۳ گانه با چینش ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۵ مگاپیکسلی عمق‌سنج بهره می‌برد. گفته می‌شود سنسور دوربین اصلی از نوع ISOCELL Bright GM2 سامسونگ است. همچنین مطابق دیگر گوشی‌های امروزی، لرزشگیر اپتیکال تصویر نیز در این سنسور پیدا می‌شود. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز داخل بریدگی مشابه قطره آب در مرکز نمایشگر قرار گرفته و حسگر اثر انگشت نیز زیر همین نمایشگر مرموز تعبیه شده است.

از قبل می‌دانیم که وظیفه اصلی پردازش بر عهده چیپست اسنپدراگون ۷۶۵ خواهد بود. با توجه به داده‌های افشا شده متوجه می‌شویم که چیپست میان‌رده کوالکام توسط رم ۸ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی همراهی می‌شود. کاربران می‌تواند حافظه داخلی را به کمک کارت حافظه میکرو SD افزایش دهند. بدنه زیبای این گوشی نیز توسط استاندارد IP68 به همراه استاندارد MIL-STD مقاوم شده تا گذر ال جی Velvet صد و هشتاد گرمی به این زودی به تعمیرگاه نیفتد.

باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم نیروی تمامی اجزای این گوشی زیبا را تامین خواهد کرد که می‌توان آن را به دو روش بی سیم و معمولی با سرعت بالا شارژ کرد. این گوشی در ۴ رنگ سفید، سبز، خاکستری و نارنجی و با قیمتی در بازه ۷۰۰ دلار به بازار عرضه می‌شود. زمان عرضه رسمی آن نیز ۷ مه اعلام شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • @RTAN
    @RTAN | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

    بشدت گرون این میان رده ته تهش ۴۰۰دلار ارزش خرید داره ن بیشتر الجی یکس اژ دلایل فروش بشدت کمش مشخصات کیان رده با قیمت پرچمداره بااین پول ۷۰۰ دلار میشه شسایومی می ۱۰ پرچمدتر خریدش یا ویوو نکس ۳ خرید با اسنپ ۸۵۵پلاس واقعا فاز قیمت گزاری الجی نمیفهمم

  • Saeed Poshtmashhadi
    Saeed Poshtmashhadi | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

    گوشی هفتصد دلاری حداقل تو ایران میان رده محسوب نمیشه

  • Reza12022
    Reza12022 | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

    بی ارزش و گران،،،

  • Reza12022
    Reza12022 | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

    خداوکیلی ۷۰۰ دلار آخه،،،!؟!!؟!!؟؟؟

  • PesarKermani
    PesarKermani | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

    در دو کلمه بخوام توصیفش کنم میگم زیبا و گران

مطالب پیشنهادی