ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعات جدید از گلکسی فولد ۲؛ دوربین سه‌گانه بهتر و قیمت کمتر

اطلاعات جدیدی از گلکسی فولد ۲ منتشر شده و این بار جزئیاتی از دوربین، تاریخ عرضه و قیمت فاش شده است. بر اساس گزارش سایت Sammobile، گلکسی فولد ۲ دوربین سه گانه خواهد داشت که ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

اطلاعات جدیدی از گلکسی فولد ۲ منتشر شده و این بار جزئیاتی از دوربین، تاریخ عرضه و قیمت فاش شده است.

بر اساس گزارش سایت Sammobile، گلکسی فولد ۲ دوربین سه گانه خواهد داشت که شامل سنسورهای ۶۴، ۱۶ و ۱۲ مگاپیکسلی با لرزشگیر تصویر اپتیکال دوگانه می‌شود. گفته می‌شود دوربین‌ این گوشی شباهت چندانی به دوربین گلکسی اس ۲۰ اولترا ندارد، اما حسگر ۶۴ مگاپیکسلی آن احتمالاً همان حسگر تله فوتو به کار رفته در گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ پلاس است.

منبع ادعا می‌کند که سامسونگ به دنبال افزایش تولید گلکسی فولد ۲ است و به همین دلیل این گوشی ممکن است ۱۰۰ دلار نسبت به گلکسی فولد قیمت کمتری داشته باشد. گلکسی فولد ۲ با توجه به پیشرفت دوربین، نمایشگرها و پشتیبانی از قلم S-Pen، احتمالاً بین ۱۸۸۰ تا ۱۸۹۵ دلار خواهد بود.

گلکسی فولد ۲

گلکسی فولد ۲ احتمالاً در ماه اوت و همراه با گلکسی نوت ۲۰ روانه بازار خواهد شد که البته چندان دور از انتظار نیست؛ چرا که در شایعات قبلی نیز به این ماه اشاره شده و حتی برخی منابع از برگزاری رویداد Unpacked به شکل اینترنتی خبر داده‌اند.

تا اینجا به نظر می‌رسد گلکسی فولد ۲ مشخصات مناسبی دارد، البته باید دید سازنده کره‌ای می‌تواند تعداد بیشتری از این گوشی را نسبت به نسل قبل به بازار عرضه کند یا خیر. به خاطر همه گیری ویروس کرونا، بازار موبایل با افت روبرو شده و خریداران تمایل کمتری به خرید گوشی جدید دارند. سامسونگ به همین دلیل سفارش قطعات موبایل را ۵۰ درصد کاهش داده است.

باید دید خریداران حاضرند در دوران کرونا برای گوشی تاشوی سامسونگ نزدیک به ۲ هزار دلار بپردازند یا خیر. البته باید این را در نظر گرفت که گلکسی فولد همیشه طرفداران خاص خود را داشته است.

این اطلاعات توسط افشاگری به نام «راس یانگ» (Ross Young)، مؤسس و مدیرعامل شرکت تحلیل بازار نمایشگر Display Supply Chain Consultants فاش شده است. او قبلاً از احتمال مجهز شدن گلکسی فولد ۲ به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و پشتیبانی آن از قلم S-Pen خبر داده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی