ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

واتس اپ
تکنولوژی

بروزرسانی جدید واتساپ منتشر شد؛ امکان حضور همزمان ۸ کاربر در تماس‌‌های گروهی

همانطور که فیسبوک وعده داده بود، بروزرسانی جدید واتس اپ عرضه شد که با دریافت آن، امکان حضور ۸ کاربر در تماس‌های گروهی فراهم می‌شود که دو برابر بیشتر از محدودیت ۴ نفر در گذشته ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

همانطور که فیسبوک وعده داده بود، بروزرسانی جدید واتس اپ عرضه شد که با دریافت آن، امکان حضور ۸ کاربر در تماس‌های گروهی فراهم می‌شود که دو برابر بیشتر از محدودیت ۴ نفر در گذشته است.

با شیوع کرونا بسیاری از مردم در سراسر جهان خانه نشین شدند و به همین علت میزان تماس‌های گروهی افزایش پیدا کرد. واتس اپ به عنوان محبوب‌ترین پیام‌رسان در جهان، در این بخش با مشکلی بزرگی مواجه بود و افراد کمی می‌توانستند به صورت همزمان در تماس‌های صوتی و تصویری گروهی شرکت کنند. در حقیقت واتس اپ تنها امکان حضور ۴ کاربر را در تماس‌های گروهی فراهم می‌کرد که البته شنیده‌ها به تغییر در این موضوع اشاره داشتند.

واتس اپ

از مدت‌ها قبل گزارش‌هایی در رابطه با افزایش تعداد کاربران حاضر در تماس‌های گروهی واتس اپ منتشر شده بود که به امکان حضور همزمان ۸ کاربر در این تماس‌ها اشاره داشتند. چند روز پیش این پیام‌رسان چنین موضوعی را تایید کرد و حالا بروزرسانی مربوط به آن را منتشر کرده است. اگرچه تعداد افراد حاضر در تماس‌های گروهی واتس اپ بسیار کمتر از ۵۰ نفر در برنامه کنفرانس ویدیویی Messenger Rooms است، اما برخلاف برنامه فیسبوک مکالمات در واتساپ رمزگذاری می‌شوند.

فیسبوک علاوه بر بروزرسانی واتس اپ، در حال کار روی Messenger Rooms برای پشتیبانی از این پیام‌رسان و دایرکت اینستاگرام است تا محبوبیت آن‌ها را افزایش دهد. با وجود این موضوع، فیسبوک تایید نکرده که کاربران می‌توانند از تماس‌های واتساپ و دایرکت اینستاگرام برای صحبت با یکدیگر استفاده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی