در طراحی این نسخه محدود از ساعت «G-Shock» از عناصر فضایی الهام گرفته شده و نام آژانس فضایی ناسا هم روی آن به چشم می‌خورد.

«کاسیو» ساعت «DW5600NASA20» را برای ادای احترام به چندین دهه تلاش بی وقفه ناسا در زمینه اکتشافات فضایی طراحی کرده و ظاهرا از همین حالا با استقبال بالای مشتریان مواجه شده است. رنگ سفید سراسر بدنه و بند ساعت را پوشانده و نخستین موردی که جلب توجه می کند، لوگوی قرمز رنگ ناسا در بخش بالایی صفحه است. روی بند هم عبارت «سازمان ملی هوانوردی و فضا» و همچنین پرچم ایالات متحده حک شده‌اند.

علاوه بر این موارد در پنل پشتی ساعت G-Shock هم تصویری از ماه حک شده که احتمالا دلیل آن فتح این کره توسط فضانوردان «آپولو» است. تصویر دیگری از ماه را هم می‌توان در پس زمینه به نمایش گذاشت.

از آنجا که ناسا فروش اجناسی که توسعه مشترک با ناسا یا توصیه به خرید از سوی این سازمان را القا کنند ممنوع کرده، کاسیو ناچار شده لوگوی G-Shock را کاملا همرنگ با بدنه طراحی کند به گونه‌ای که به زحمت می‌توان آنرا تشخیص داد. جعبه ساعت هم به گونه‌ای طراحی شده که یادآور راکت «ساترن ۵» است.

ساعت G-Shock

DW5600NASA20 جدای از تم ناسا ساعتی با قابلیت های استاندارد نظیر کرنومتر، تایمر معکوس، قالب زمانی ۱۲ و ۲۴ ساعته، هشدار با نور فلاش و پس زمینه EL است. این مدل در برابر ضربه و تا عمق ۲۰۰ متری در برابر نفوذ آب مقاوم است و همین استحکام بالا G-Shock را به یکی از محبوبترین ساعت‌ها در دوران شاتل فضایی تبدیل کرده بود.

ساعت G-Shock

ساعت مذکور با قیمت ۱۳۰ دلار در سایت کاسیو عرضه شده اما به خاطر استقبال زیاد تا اواسط ماه آینده به مشتریان تحویل داده نمی‌شود.