ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات هواوی پی اسمارت ۲۰۲۰ فاش شد؛ میان‌رده‌ای با برنامه‌های گوگل

هواوی قرار است به زودی از گوشی جدید خود به نام «هواوی پی اسمارت ۲۰۲۰» (Huawei P Smart 2020) رونمایی کند. این گوشی در نگاه اول یک محصول جدید به نظر می‌رسد، ولی در واقع ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۵

هواوی قرار است به زودی از گوشی جدید خود به نام «هواوی پی اسمارت ۲۰۲۰» (Huawei P Smart 2020) رونمایی کند. این گوشی در نگاه اول یک محصول جدید به نظر می‌رسد، ولی در واقع یک گوشی قدیمی با طراحی جدید است. هواوی می‌خواهد با این کار گوشی یاد شده را با برنامه‌های گوگل روانه بازار کند.

بر اساس گزارش سایت آلمانی Winfuture، هواوی پی اسمارت ۲۰۲۰ از نمایشگر ۶.۲۱ اینچی IPS LCD با ناچ قطره‌ای بهره می‌برد. این نمایشگر دارای رزولوشن ۲۳۴۰x۱۰۸۰ پیکسل بوده و نسبت تصویر آن ۱۹.۵:۹ است.

قلب تپنده هواوی پی اسمارت ۲۰۲۰ چیپست هشته هسته‌ای کرین 710F بوده و حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی (با قابلیت ارتقا بوسیله کارت microSD) آن را همراهی می‌کنند. برای مقایسه، هواوی پی اسمارت ۲۰۱۹ رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی دارد.

هواوی پی اسمارت ۲۰۲۰

در پنل پشتی گوشی این گوشی ماژول دوربین سه گانه به چشم می‌خورد که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0، حسگر ۲ مگاپیکسلی عمق سنج و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی دیگر می‌شود. در همین قسمت حسگر اثر انگشت فیزیکی تعبیه شده است. در پنل جلو دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با ضریب اف 2.0 در بریدگی نمایشگر جای گرفته است.

هواوی پی اسمارت ۲۰۲۰ از باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی بدون پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع نیرو می‌گیرد. از قابلیت‌های اتصالی این گوشی می‌توان به پشتیبانی از دو سیمکارت، وای فای 802.11ac، بلوتوث 4.2، NFC، درگاه USB-C  و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون اشاره کرد.

هواوی پی اسمارت ۲۰۲۰ با رابط کاربری EMUI 9.1 مبتنی بر اندروید ۹.۰ (پای) و با پشتیبانی از برنامه‌های گوگل ممکن است در ماه آینده رونمایی شود. این گوشی در رنگ‌های آبی، سبز و مشکی به بازار عرضه خواهد شد و انتظار می‌رود قیمت آن بین ۲۱۷ تا ۲۳۸ دلار باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • طاووس
    طاووس | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

    چی شد_با گوگل وارد هم کاری شد

  • hassan13766
    hassan13766 | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

    چرا با پردازنده کایرن 810 نمیاد توو ایران

  • MrMojtaba
    MrMojtaba | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

    دریغ از یه نکته مثبت
    پردازنده قدیمی
    باتری ضعیف
    صفحه ال سی دی
    اندروید 9
    ناچ قطره ای
    دوربین بسیار معمولی
    بلوتوث 4.2
    دوربین جلوی ضعیف
    از همه بدتر قیمت بالای 200 با این مشخصات ?

  • badboy0098
    badboy0098 | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

    به چه امیدی اینو میخواد معرفی کنه !

مطالب پیشنهادی