ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هویت افراد و شرکت‌های تبلیغ‌دهنده در گوگل باید تایید شود

بسیاری از کسب و کارها برای رشد بیشتر و همچنین افزایش درآمد خود، گوگل را به عنوان پلتفرمی برای تبلیغات انتخاب می‌کنند. به تازگی این شرکت اعلام کرده که برای افزایش شفافیت، هویت تبلیغ‌دهندگان را ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۰

بسیاری از کسب و کارها برای رشد بیشتر و همچنین افزایش درآمد خود، گوگل را به عنوان پلتفرمی برای تبلیغات انتخاب می‌کنند. به تازگی این شرکت اعلام کرده که برای افزایش شفافیت، هویت تبلیغ‌دهندگان را تایید می‌کند. این فرآیند به زودی در آمریکا آغاز می‌شود و سپس در سراسر جهان اجرایی خواهد شد.

گوگل در زمینه تبلیغات ابزارهای زیادی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، اما حالا تصمیم گرفته یک قدم مثبت در زمینه افزایش شفافیت آن‌ها بردارد. این شرکت در سال 2018 اعلام کرد که برای تبلیغات سیاسی، نیاز به تایید هویت است و تمام افرادی که قصد دارند برای انتخابات تبلیغ کنند، باید مورد تایید قرار بگیرند.

این اقدام با هدف افزایش شفافیت تبلیغات سیاسی و همچنین دسترسی کاربران به هویت افراد صورت گرفت. از زمانی که این برنامه اجرایی شده، تبلیغات سیاسی در 30 کشور نیاز به تایید هویت دارند. حالا گوگل قصد دارد برای افزایش شفافیت، این ویژگی را برای تمام تبلیغات در پلتفرم خود در نظر بگیرد. در همین راستا تبلیغ‌دهندگان پیش از خرید تبلیغ باید تمام مراحل در برنامه تایید هویت را کامل کنند.

گوگل

تبلیغ‌دهندگان باید اطلاعات شخصی خود، اسناد تجارتی و سایر اطلاعات مورد نیاز مانند کشوری که در آن فعالیت می‌کنند را نیز مشخص کنند. با شروع تابستان، کاربران شاهد اطلاعات مربوط به تبلیغات خواهند بود. با این تغییرات، کاربران می‌توانند به هویت تبلیغ‌دهندگان پی ببرند و همچنین از انتشار اطلاعات غلط جلوگیری می‌شود.

گوگل اعلام کرده که در ابتدا این سیاست در ایالات متحده آمریکا اجرایی خواهد شد و در آینده به صورت جهانی اعمال می‌شود. انتظار می‌رود برای تکمیل این سیاست در کشورهای مختلف، چندین سال زمان نیاز باشد اما در نهایت این موضوع می‌تواند باعث افزایش شفافیت و کاهش انتشار اطلاعات جعلی در اینترنت شود. اما از سوی دیگر سیاست جدید احتمالا می‌تواند برای کسب و کارها در برخی کشورها دردسر ایجاد کند، مخصوصا کشورهایی که تحریم هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی