ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسکوتر برقی
تکنولوژی

اسکوتر برقی لنوو M2 معرفی شد؛ پیمایش ۳۰ کیلومتر با هر بار شارژ

لنوو به تازگی از اسکوتر برقی خود به نام M2 رونمایی کرده است. این اسکوتر کوچک می‌تواند با هر بر شارژ تا ۳۰ کیلومتر را پیمایش کرده و تا ۱۲۰ کیلوگرم وزن نیز تحمل کند. اسکوتر ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۰:۳۰

لنوو به تازگی از اسکوتر برقی خود به نام M2 رونمایی کرده است. این اسکوتر کوچک می‌تواند با هر بر شارژ تا ۳۰ کیلومتر را پیمایش کرده و تا ۱۲۰ کیلوگرم وزن نیز تحمل کند.

اسکوتر برقی لنوو از یک سیستم ترمز ۳ گانه به همراه سیستم ضربه‌گیر ۳ گانه بهره می‌برد و می‌تواند به کمک باتری خود ۳۵۰ وات نیرو تولید کند. بدنه این اسکوتر کوچک از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و با استاندارد IP54 نیز سازگاری کامل دارد. بدنه‌ای مستحکم در کنار وزن سبک ۱۵ کیلوگرمی به کاربر اجازه می‌دهد به سادگی و بی‌دردسر اسکوتر M2 را جابجا کند.

اسکوتر برقی

کمپانی چینی برای این که اسکوتر M2 فضای کمتری اشغال کند، آن را به گونه‌ای طراحی کرده که کاربر بتواند آن را تا کند و در مکان‌هایی که استفاده از این وسایل ممنوع است، مشکلی از بابت حمل و نقل آن نداشته باشد. ویژگی‌های هوشمند این اسکوتر برقی جمع و جور نیز در نوع خود جالب هستند. لنوو برای اسکوتر M2 یک پنل LED در نظر گرفته که اطلاعات کاربردی را نمایش می‌دهد.

اسکوتر برقی

در نتیجه در حین اسکوتر سواری می‌توانید سرعت، دنده، قدرت و اطلاعات دیگر را مشاهده کنید. همچنین کاربران این اسکوتر برقی می‌توانند به کمک اپ مخصوص لنوو در وی‌چت وضعیت شارژ باتری را نیز مشاهده کنند. طراحی این اسکوتر جمع و جور، مینیمال بوده و از رنگ‌های خاکستری و قرمز در آن استفاده شده است. لنوو تصمیم گرفته کل بنده را به رنگ خاکستری در بیاورد و داخل چرخ‌ها نیز از خطوط قرمز بهره برده که ظاهری شیک را برای اسکوتر به وجود می‌‌آورد.

اسکوتر برقی

با توجه به مسافت ۳۰ کیلومتری و بدنه سبک، می‌توان انتظار داشت که لنوو روی استفاده از اسکوتر M2 خود در مناطق شهری حساب ویژه‌ای باز کرده باشد. اسکوتر برقی لنوو با قیمت نه چندان بالای ۲۸۲ دلاری، از همین حالا برای فروش در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی