ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار مشخصات مچ‌بند هوشمند Amazfit X؛ نمایشگر خمیده و شارژدهی ۷ روزه

هوامی که از زیرمجموعه‌های شیائومی به شمار می‌رود، اواخر سال ۲۰۱۹ سال از ساخت یک مچ بند هوشمند با نمایشگر OLED خمیده با نام «Amazfit X» خبر داد. در آن زمان اطلاعات چندانی از این ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

هوامی که از زیرمجموعه‌های شیائومی به شمار می‌رود، اواخر سال ۲۰۱۹ سال از ساخت یک مچ بند هوشمند با نمایشگر OLED خمیده با نام «Amazfit X» خبر داد. در آن زمان اطلاعات چندانی از این محصول منتشر نشد ولی حالا مشخصات کامل این مچ بند هوشمند منتشر شده است.

مچ بند هوشمند Amazfit X از نمایشگر ۲.۰۷ اینچی AMOLED خمیده با رزولوشن ۲۰۶x۶۴۰ پیکسل برخوردار است که حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت را به ارمغان می‌آورد. هوامی می‌گوید تمامی قطعات، از نمایشگر گرفته تا باتری، همگی خمیده هستند. سازنده می‌گوید برای خمیده کردن این محصول، نمایشگر و مادربرد را تا دمای ۷۰۰ درجه سانتی گراد گرم کرده و در پروسه‌ای ۶ مرحله‌ای به خمیدگی ۹۲ درجه دست یافته است.

مشخصات مچ بند هوشمند Amazfit X منتشر شد

مچ بند Amazfit X هیچ دکمه فیزیکی ندارد و به کمک دکمه حساس به فشاری که در لبه کناری آن تعبیه شده، می‌توان به قسمت‌های مختلف منو دسترسی داشت. پایشگر بهبودیافته ضربان قلب به طور ۲۴ ساعته ضربان قلب را با دقت بالا پایش می‌کند و سنسور فروسرخ نیز سطح اکسیژن خون را اندازه گیری می‌کند. این مچ بند به کمک بقیه سنسورها میزان استرس را هم اندازه می‌گیرد و به کیفیت خواب امتیاز می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه Amazfit X می‌توان به بهره مندی از GPS و GLONASS اشاره کرد که معمولاً به ندرت در مچ بندهای هوشمند دیده می‌شوند. علاوه بر این تا عمق ۵۰ متری ضدآب است (5ATM). بهترین قسمت این محصول، باتری ۲۰۵ میلی آمپر ساعتی آن است که پس از یکبار شارژ کردن بوسیله شارژر آهنربایی، تا ۷ روز دوام خواهد داشت.

مچ بند مورد بحث پس از جفت شدن با گوشی کاربر بوسیله اپلیکیشن، اطلاعات مختلفی در مورد فعالیت‌های ورزشی ارائه کرده و از ۹ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند.

مچ بند هوشمند Amazfit X از سایت Indiegogo با قیمت ۱۴۹ دلار برای مشتریان اولیه قابل پیش خرید است. به گفته سازنده این محصول در اوت سال جاری میلادی با قیمت نهایی ۳۲۹ دلار و در رنگ‌های مشکی و طلایی روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی