ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استیکرهای جدید و تماس های ویدیویی ۸ نفره در به روز رسانی واتساپ

صبح امروز واتس اپ (پیام رسان متعلق به فیسبوک) با انتشار آپدیتی تعداد افرادی که میتوانند در تماس های ویدیویی آن شرکت کنند را افزایش داد و آن را به عدد ۸ رساند. واتساپ از ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

صبح امروز واتس اپ (پیام رسان متعلق به فیسبوک) با انتشار آپدیتی تعداد افرادی که میتوانند در تماس های ویدیویی آن شرکت کنند را افزایش داد و آن را به عدد ۸ رساند. واتساپ از این قابلیت با نام Group Video یا ویدیوی گروهی یاد کرده و تا پیش از آپدیت امروز، صرفا ۴ کاربر می توانستند به صورت همزمان با هم تماس ویدیویی داشته باشند.

براساس گفته مدیران واتساپ اضافه شدن این قابلیت تا حدودی به خاطر افزایش قابل توجه استفاده از واتساپ طی یک ماه گذشته است که در نتیجه حضور مردم اقصی نقاط دنیا در خانه رخ داد.

علاوه بر این، مجموعه استیکرهای جدیدی به نام Together at Home یا همراه با هم در خانه نیز به واتساپ اضافه شده است که طی همکاری این پیام رسان با سازمان بهداشت جهانی طراحی شده اند. این استیکرها به همراه قابلیت تماس ویدیویی ۸ نفره در تازه ترین نسخه واتساپ فراهم شده اند و در اختیار کاربران قرار دارند.

واتساپ اخیرا صفحه ویژه ای به نام پاندمی کووید ۱۹ را در وبسایت خود راه اندازی کرده که در آن به ارائه اطلاعات در مورد سرویس ها و کمک های خود به مردم سراسر دنیا می پردازد. این صفحه نیز طی همکاری واتساپ با سازمان بهداشت جهانی، یونیسف، برنامه توسعه سازمان ملل متحد و شبکه بین المللی بررسی حقیقت ایجاد شده است و هدفش اطلاع رسانی در مورد بیماری کووید ۱۹ است.

واتساپ ضمن اشاره به محدودیت هایی که اوایل امسال برای فوروارد کردن پیام ها روی این پیام رسان اعمال شد خبر از موفقیت نسبی این طرح برای جلوگیری از نشر اکاذیب خصوصا در هند داد.

از زمانی که این محدودیت تازه را اعمال کردیم، شاهد کاهش ۷۰ درصدی در مقدار پیام هایی بودیم که از طریق واتساپ ارسال می شد. این تغییر به ما کمک می کند تا همچنان واتساپ را به عنوان ابزاری برای انجام مکالمات و ارسال پیام های خصوصی نگه داریم.

برای اطلاع از جزئیات کامل به روز رسانی جدید واتساپ میتوانید تازه ترین نسخه این پیام رسان را نصب کنید. گفتنی است فیسبوک نیز محدودیت افرادی که میتوانند در تماس های ویدیویی آن شرکت کنند را کاهش داده است و دور  از انتظار نیست اگر به زودی اینستاگرام نیز چنین قابلیتی ارائه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی