ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلایه برخی کاربران از شکسته شدن شیشه محافظ ماژول دوربین گلکسی اس 20 اولترا

سال ۲۰۲۰ با استناد به اتفاقات مختلفی که در آن روی داد چندان برای سامسونگ خوشایند نبود؛ از فروش پایین خوب گلکسی زد فلیپ و عملکرد نه چندان موفق دوربین سری گلکسی اس 20 در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۶:۲۱

سال ۲۰۲۰ با استناد به اتفاقات مختلفی که در آن روی داد چندان برای سامسونگ خوشایند نبود؛ از فروش پایین خوب گلکسی زد فلیپ و عملکرد نه چندان موفق دوربین سری گلکسی اس 20 در DXoMark تا باگ نرم افزاری دوربین که سامسونگ وعده برطرف کردنش را داده است. حالا نیز شکسته شدن شیشه محافظ ماژول دوربین اصلی گلکسی اس 20 اولترا برخی کاربران این پرچمدار را به دردسر انداخته است.

البته اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم هنوز خیلی زود است که در مورد وجود نقص فنی در این گوشی حرف زد. با در نظر داشتن تعداد کم گزارش هایی که در این باره منتشر می شوند حتی نمی توان با اطمینان گفت که ادعای این گروه از کاربران درست بوده یا صرفا به خاطر یک تصادف چنین مشکلی برایشان پیش آمده است.

ماجرا از این قرار است که تعدادی از دارندگان این گوشی گزارش دادند شیشه محافظ ماژول دوربین گوشی آنها بدون هیچ دلیلی دچار شکستگی شده است. علت اصلی بروز این اتفاق می تواند وجود یک ترک ریز در شیشه یا فاصله بزرگی باشد که میان لنز دوربین و شیشه وجود دارد. گفتنی است این مشکل ظاهرا محدود به یک لنز خاص نبوده اما تقریبا در تمامی موارد، به خاطر این شکستگی عملکرد دوربین های دستگاه مختل شده یا به کلی از کار افتاده اند.

مالکان این گوشی ها اصرار دارند که مراقبت زیادی از تلفن هوشمند خود کرده اند و یکی از آنها حتی مدعی شده که برای گوشی  خود قاب محافظ تهیه کرده است. برخی نظریه های مطرح شده در این باره حکایت از آن دارند که شاید گلکسی اس 20 اولترا دارای نقص در طراحی است اما همانطور که اشاره شد تاکنون هیچیک از این افراد دلیل خاصی برای شکسته شدن شیشه محافظ لنز دوربین گوشی ارائه نکرده اند.

سامسونگ هنوز به این گزارش ها واکنشی نشان نداده و از آنجا که این آسیب ها در چارچوب ضمانتنانه دستگاه قرار نمی گیرند کاربران خودشان هزینه تعمیر را تقبل کرده اند و البته قرنطینه و تعطیلی مراکز تعمیر نیز بر مصائب این گروه افزوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Marshall
    Marshall | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

    از فروش پایین خوب گلکسی زد فلیپ و....
    لطفا متن رو اصلاح کنید.

مطالب پیشنهادی