ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آنر از سه گوشی اقتصادی از خانواده آنر ۹ رونمایی کرد

آنر از سه گوشی جدید از خانواده «آنر 9» با نام‌های «آنر 9C»، «آنر 9A» و «آنر 9S» در روسیه رونمایی کرد. این سه گوشی با مشخصات معمولی، باتری حجیم و قیمت پائین از اوایل ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

آنر از سه گوشی جدید از خانواده «آنر 9» با نام‌های «آنر 9C»، «آنر 9A» و «آنر 9S» در روسیه رونمایی کرد. این سه گوشی با مشخصات معمولی، باتری حجیم و قیمت پائین از اوایل ماه آینده روانه بازار خواهند شد.

آنر 9C

آنر 9C

گوشی آنر 9C از نمایشگر ۶.۳۹ اینچی IPS با رزولوشن  ۱۵۶۰x۷۲۰ پیکسل برخوردار بوده و حفره تعبیه شده روی آن دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. مشخصات این گوشی شباهت زیادی به آنر پلی 4T دارد که از این شباهت‌ها می‌توان به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار اشاره کرد. کنار دوربین اصلی، سنسور ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و حسگر ۲ مگاپیکسلی عمق سنج تعبیه شده‌اند. در همین قسمت حسگر اثر انگشت فیزیکی به چشم می‌خورد.

قلب تپنده آنر 9C چیپست کرین 710A است و حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی (قابل ارتقا با کارت حافظه microSD) آن را همراهی می‌کنند. این گوشی از رابط کاربری Magic UI 3.1 مبتنی بر اندروید ۱۰ بهره مند است، ولی متاسفانه خبری از برنامه‌های گوگل نیست و آن‌ها جای خود را به خدمات موبایلی هواوی (HMS) داده‌اند.

آنر 9C از باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی نیرو گرفته و از NFC هم پشتیبانی می‌کند. این گوشی در رنگ‌های آبی و مشکی با قیمت ۱۷۵ دلار قابل پیش خرید بوده و فروش رسمی آن از تاریخ ۴ مه (۱۵ اردیبهشت) آغاز خواهد شد.

آنر 9A

گوشی آنر 9A از نمایشگر ۶.۳ اینچی با رزولوشن ۱۶۰۰x۷۲۰ پیکسل بهره برده و ناچ قطره‌ای آن پذیرای دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی است. در پنل پشتی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی دیگر به چشم می‌خورند. زیر قاب، چیپست مدیاتک هلیو P22 در کنار حافظه رم ۳ گیگابایتی و حفظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، وظایف پردازش را بر دوش می‌کشد.

آنر 9A از باتری حجیم ۵ هزار میلی آمپر ساعتی و حسگر اثر انگشت فیزیکی بهره برده و همچنین از NFC پشتیبانی می کند. این گوشی با رابط کاربری Magic UI 3.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۰ از حالا در رنگ‌های مشکی، آبی و سبز با قیمت ۱۵۰ دلار قابل سفارش است.

آنر 9S

آنر 9S ارزان ترین عضو بین گوشی‌های دیگر این خانواده است. این مدل نمایشگر ۵.۴۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰x۷۲۰ پیکسل و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی دارد. در پنل پشتی دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و فلش LED درون ماژول مربعی قرار گرفته‌اند.

آنر 9S از چیپست هلیو P22، حافظه رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی برخوردار بوده و ظرفیت باتری آن ۳۰۲۰ میلی آمپر ساعت است. این گوشی با رابط کاربری Magic UI 3.1 مبتنی بر اندروید ۱۰ با شروع قیمت ۹۵ دلار در رنگ‌های مشکی، قرمز و آبی از تاریخ ۴ مه (۱۵ اردیبهشت) به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Sakaei
    Sakaei | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

    ارزونه
    ولی محصولات آنر و هواوی مفت نمی ارزن
    من حتی به مردم پیشنهاد میکنم این دو تا شرکتو تحریم کنن محصولاتشو

    • MATELF
      MATELF | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

      با سلام وقت انتقادات و پیشنهادات به پایان رسیده لطفا در روز های کاری بین ساعات 8 صبح تا 5 عصر نظرات خود را ارسال فرمایید

    • آریا
      آریا | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

      بذار بخرن . وقتی سرویس گوگل توشون بسته شد اونوقت به ریش خریدارانش هرهر میخدیم ?

مطالب پیشنهادی