ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یادگیری برای همه؛ کنفرانس بیلد ۲۰۲۰ مایکروسافت رایگان شد

مایکروسافت شرکت در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان این شرکت به نام «بیلد» را برای عموم رایگان کرد. این کنفرانس به دلیل شیوع ویروس کرونا به شکل مجازی برگزار خواهد شد. مایکروسافت روز پنج شنبه اعلام ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

مایکروسافت شرکت در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان این شرکت به نام «بیلد» را برای عموم رایگان کرد. این کنفرانس به دلیل شیوع ویروس کرونا به شکل مجازی برگزار خواهد شد.

مایکروسافت روز پنج شنبه اعلام کرد که کنفرانس بیلد در تاریخ ۱۹ مه (۳۰ اردیبهشت) ساعت ۸ صبح به وقت منطقه زمانی شرقی (ET) برگزار خواهد شد. این کنفرانس شامل ۴۸ ساعت برنامه نویسی می‌شود و در طول این مدت مهندسان مایکروسافت کلاس‌ها، گفتگوها و دموها را انجام خواهند داد. مایکروسافت می‌گوید همه می‌توانند به طور رایگان در کنفرانس بیلد ۲۰۲۰ ثبت نام کنند.

شرکت در کنفرانس بیلد 2020 رایگان شد

رویداد بیلد امسال با سخنرانی «ساتیا نادلا»، مدیرعامل مایکروسافت شروع خواهد شد. گفته می‌شود «پانوس پانای»، مدیر محصول این شرکت نیز در این کنفرانس حضور خواهد داشت. مایکروسافت ورک شاپ‌ها را در توییچ میزبانی خواهد کرد و شرکت کنندگان می‌توانند سوالات و مشکلات خود را با کارمندان مایکروسافت در میان بگذارند.

از آنجا که حین پروسه ثبت نام آدرس محل سکونت کاربران پرسیده می‌شود، احتمال دارد مایکروسافت در آینده هدایایی را برای آن‌ها ارسال کند. جالب است بدانید در سال‌های گذشته ورودیه کنفرانس بیلد ۲ هزار و ۳۹۵ دلار بوده است.

«Scott Hanselman» یکی از برنامه نویسان ارشد مایکروسافت می‌گوید:

«کنفرانس بیلد آنطور که ما می‌خواستیم نشد، ولی کنفرانسی ویژه خواهد شد. دیگر نمی‌توانیم صبر کنیم تا اجتماع توسعه دهندگان را برای یادگیری، ارتباط و کدنویسی دور هم جمع کنیم.»

همه گیری ویروس کرونا علاوه بر کنفرانس بیلد، برگزاری بسیاری از کنفرانس‌های دیگر به شکل حضوری را نیز لغو کرده و در برخی موارد آن‌ها به طور کامل کنسل کرده است. برای مثال گوگل ابتدا قصد داشت کنفرانس سالانه I/O را به شکل آنلاین برگزار کند، ولی اوایل فروردین از لغو شدن کامل این رویداد خبر داد و دلیل آن را پیروی از قانون قرنطینه ایالت کالیفرنیا اعلام کرد.

به نظر می‌رسد اپل هم قصد دارد رویداد WWDC را به صورت کاملاً مجازی برگزار کند، ولی با توجه به قوانین قرنطینه ممکن است این شرکت هم مثل گوگل از برگزاری آن در سال جاری منصرف شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی