ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی زد فلیپ
تکنولوژی

امتیاز گلکسی زد فلیپ در DxOMark مشخص شد؛ همسطح با آیفون Xs Max

گلکسی زد فلیپ از نظر طراحی یکی از منحصر به فردترین موبایل‌های چند سال اخیر است اما زمانی که پای دوربین می آید، به پای پرچمدارهای کنونی نمی‌رسد. از زمان معرفی گلکسی زد فلیپ بیشتر ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

گلکسی زد فلیپ از نظر طراحی یکی از منحصر به فردترین موبایل‌های چند سال اخیر است اما زمانی که پای دوربین می آید، به پای پرچمدارهای کنونی نمی‌رسد.

از زمان معرفی گلکسی زد فلیپ بیشتر بحث‌ها پیرامون استحکام و تعمیرپذیری این موبایل بوده اما DxOMark سراغ تست دوربین آن رفته است. این موبایل از دوربین اصلی دو گانه با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد که پشت لنزهایی با گشودگی f/1.8 و f/2.2 (فوق عریض) قرار گرفته و توانایی فیلمبرداری 4K با نرخ ۶۰ فریم و سوپر اسلوموشن 720p با نرخ ۹۶۰ فریم در ثانیه را دارند. دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی با اپرچر f/2.4 نیز قابلیت فیلمبرداری 4K با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه را دارد.

گلکسی زد فلیپ در تست‌های فیلمبرداری و عکاسی DxOMark به ترتیب موفق به کسب امتیازهای ۹۶ و ۱۰۹ شده که میانگین ۱۰۵ را برای موبایل تاشوی سامسونگ به ارمغان آورده است. با توجه به این امتیاز گلکسی زد فلیپ در رتبه ۲۷ رده‌بندی این سایت و بین گوشی های آیفون Xs Max و ذنفون ۶ قرار می‌گیرد.

گلکسی زد فلیپ

این موبایل از نظر تعداد و تنوع سنسورها یک هیولا نیست با این حال در مقایسه با پرچمدارهای معمولی که در آنها تمرکز فراوانی روی دوربین بوده، موفق به کسب امتیاز قابل قبولی شده است. به گفته کارشناسان DxOMark گوشی مذکور از نظر دقت نوردهی عملکرد خوبی داشته و در شرایط نوری مطلوب، توازن سفیدی و محدوده داینامیک را حفظ می‌کند.

فوکوس خودکار برغم دقت و ثبات بالا در مقایسه با پرچمدارها گاهی اوقات کند عمل می‌‌کند. تصاویر ثبت شده هم گاهی دچار اشباع و حاشیه‌های رنگی می‌شوند. هرچند دوربین الترا واید به خوبی گوشی‌های همسطح است اما تصاویر بوکه نسبت به پرچمدارها در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرد.

ویدیو ها هم از نظر غنای رنگ با طراوت و شاداب هستند اما در شرایط نوری نامطلوب نوساناتی در رنگ و درخشندگی و همچنین محدوده داینامیک به چشم می‌خورد. در مجموع گلکسی زد فلیپ برای اغلب افراد موبایلی با دوربین قدرتمند است اما از این نظر ویژگی فوق‌العاده‌ای ندارد.

 

تماشا کنید: جعبه گشایی و نگاه نزدیک دیجیاتو: سامسونگ گلکسی زد فلیپ

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی