ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی بادز
تکنولوژی

گلکسی بادز X با طراحی متفاوت و حذف نویز فعال به بازار می‌آید

سامسونگ به تازگی از هدفون‌های کاملا بی‌سیم گلکسی بادز پلاس رونمایی کرده، ولی به نظر می‌رسد از همین حال به فکر جایگزین آن افتاده است. گلکسی بادز X با قیمت ۱۵۰ دلاری قرار است سیستم ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۵

سامسونگ به تازگی از هدفون‌های کاملا بی‌سیم گلکسی بادز پلاس رونمایی کرده، ولی به نظر می‌رسد از همین حال به فکر جایگزین آن افتاده است. گلکسی بادز X با قیمت ۱۵۰ دلاری قرار است سیستم حذف نویز فعال را به این خانواده کره‌ای وارد کند.

از نظر فنی به نظر می‌رسد گلکسی بادز X و گلکسی بادز پلاس تنها در قابلیت حذف نویز فعال با یکدیگر تفاوت داشته باشند. در صورتی که چنین باشد، با در نظر گرفتن قیمت ۱۵۰ دلاری آن، می‌توان گفت سامسونگ به جنگ اپل با ایرپادز پرو و گوگل با پیکسل بادز ۲ خواهد رفت. تفاوت دیگری که این دو با یکدیگر خواهند داشت، مربوط به طراحی آن‌ها می‌شود.

گلکسی بادز

گلکسی بادز X از طراحی عجیبی و غریب و مشابه یک لوبیا برخوردار خواهد بود. هنوز مشخص نیست چرا کمپانی کره‌ای به سراغ این طراحی نامتداول رفته است، ولی با کمی دقت به آن می‌توان حدس‌هایی زد. برای شروع خروجی هر ایرباد گلکسی بادز X، در بخش پایینی آن قرار دارد که مستقیما داخل کانال گوش جای می‌گیرد. بخش‌های بالایی آن تماما برای خود سخت‌افزار در نظر گرفته شده و سامسونگ تمامی درایورها را در بالای آن و دور از کانال گوشی تعبیه کرده است.

گفته می‌شود گلکسی بادز X از دو درایور صوتی به همراه ۳ میکروفون بهره خواهد برد که آن را هم تراز گلکسی بادز پلاس فعلی قرار می‌دهد. همچنین می‌دانیم احتمالا ابعاد این ایربادها برابر ۲.۸ سانتی‌متر باشد که آن را در دسته هدفون‌های کاملا (یا واقعاً) بی‌سیم بسیار کوچک بازار قرار می‌دهد. در نتیجه افرادی با گوش‌های کوچکتر نیز راحت‌تر می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

گلکسی بادز

با این حال این هدفون‌ها به تازگی سر از دفتر ثبت پتنت‌های آمریکا در آورده‌اند و به نظر می‌رسد زودتر از موعود مشخص شده به بازار عرضه شوند. همچنین احتمالا این که طراحی آن‌ها نیز کمی تغییر کند وجود دارد. ایربادهای عجیب سامسونگ در سه رنگ آبی، سفید و مشکی و با قیمت احتمالی حدوداً ۱۴۰ الی ۱۵۰ دلار به بازار عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • طاووس
    طاووس | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

    خود لوبیاسْ_جدید_جالب_متفاوت_چقدر گِرون_خیلی فینگیلی_مثل سَمعک

  • miss_haleh
    miss_haleh | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

    وای خیلی عالی میشه این.یعنی فکر کنم یکی از بهترینا باشه.اصلا روش دیگ نمیشه چیزی زد به نظر من.ولی وقتی قیمتشو دیدم شوکه شدم و نظرم یجورایی برای خریدش تغییر کرد.خیلی وقت بود منتظر بودم.خیلی ممنونم بابت اطلاع رسانیتون

    • Meysam
      Meysam | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

      چیزه خیلی فوق العاده ای هم نیست. مدل های بهتری با قیمت مناسب تر هم هست

      • کامی خان
        کامی خان | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

        فوق العاده نیست یعنی خودت که هیچ کل شرکت های تکنولوژی ایران هم نمی تونه یدونه ش رو بسازه!

مطالب پیشنهادی