ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مک بوک پرو
تکنولوژی

پردازنده نسل دهم اینتل و ۳۲ گیگابایت رم؛ ویژگی‌های احتمالی مک بوک پرو جدید

پس از مدت‌ها انتظار شاید در نهایت اپل مدل جدید مک بوک پرو ۱۳ اینچی را با پردازنده‌های نسل دهم اینتل معرفی کند چرا که به تازگی این لپ‌تاپ با پردازنده اینتل Core i7-1068NG7 در ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۱

پس از مدت‌ها انتظار شاید در نهایت اپل مدل جدید مک بوک پرو ۱۳ اینچی را با پردازنده‌های نسل دهم اینتل معرفی کند چرا که به تازگی این لپ‌تاپ با پردازنده اینتل Core i7-1068NG7 در بنچمارک 3DMark مشاهده شده است.

این پردازنده در نسل دهم پردازنده‌های اینتل قرار می‌گیرد که عملکرد بسیار بهتری نسبت به پردازنده‌های نسل هشتم مورد استفاده در مک بوک پرو ۱۳ اینچی مدل ۲۰۱۹ خواهد داشت، البته هنوز این پردازنده توسط اینتل معرفی نشده. علاوه بر پردازنده جدید و قدرتمند، این لپ‌تاپ از نظر رم و حافظه ذخیره سازی نیز با پیشرفت‌هایی روبه‌رو می‌شود.

نسل کنونی این لپ‌تاپ در بالاترین نسخه به ۱۶ گیگابایت رم و ۲ ترابایت حافظه مجهز شده اما در نسل جدید این اعداد دو برابر می‌شوند و کاربران به ۳۲ گیگابایت رم و ۴ ترابایت حافظه SSD دسترسی خواهند داشت. در حال حاضر مک بوک پرو ۱۶ اینچی اپل با ۲، ۴ و ۸ ترابایت حافظه SSD و حداکثر ۶۴ گیگابایت رم به فروش می‌رسد، بنابراین استفاده از ۴ ترابایت حافظه SSD در مدل ۱۳ اینچی آن امکان پذیر است. مشخصات فنی قدرتمند به معنای آن است که کاربران می‌توانند با مک بوک جدید ویدیوهای 4K را بدون هیچ مشکلی تدوین کنند.

مک بوک پرو

در کنار مشخصات فنی، انتظار می‌رود مک بوک پرو جدید از طراحی مشابه با مک بوک ایر ۲۰۲۰ و مک بوک پرو ۱۶ اینچی بهره ببرد تا راندمان حرارتی بالاتری داشته باشد. اپل کیبورد این لپ‌تاپ را نیز عوض خواهد کرد و کاربران به مجیک کیبورد دسترسی پیدا می‌کنند. با توجه به این موضوع که مک بوک پرو ۱۶ اینچی به عنوان جایگزین مدل ۱۵ اینچی این لپ‌تاپ وارد بازار شده، بسیاری امیدوارند که اپل حاشیه‌های اطراف نمایشگر مک بوک پرو جدید را کاهش دهد تا بتواند از یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی بجای ۱۳ اینچی برای آن استفاده کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی