ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تجهیزات هواوی
تکنولوژی

کامپیوترهای هواوی با پردازنده‌ «کانپنگ» و سیستم عامل هارمونی ۲.۰ از راه می‌رسند

بر اساس جدیدترین اطلاعات، هواوی به دنبال ورود به بازار کامپیوتر است و قصد دارد محصولات خود را به پردازنده «کانپنگ» و نسخه جدید سیستم عامل هارمونی مجهز کند. هم اکنون سیستم عامل هارمونی با ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

بر اساس جدیدترین اطلاعات، هواوی به دنبال ورود به بازار کامپیوتر است و قصد دارد محصولات خود را به پردازنده «کانپنگ» و نسخه جدید سیستم عامل هارمونی مجهز کند.

هم اکنون سیستم عامل هارمونی با کدنام «HongMeng» تنها در تعدادی از گوشی‌های آنر به همراه تلویزیون‌های هوشمند هواوی مورد استفاده قرار گرفته، اما با معرفی نسخه جدید این سیستم عامل، شاید از آن در کامپیوترهای این برند چینی استفاده شود. موسس این برند، «رن ژنگفی» اخیرا به شوخی گفته بود که سیستم عامل هارمونی برای شکست اندروید و iOS به ۳۰۰ سال زمان نیاز دارد.

بنابر گفته یک افشاگر، کامپیوترهای هواوی برای تامین قدرت خود به پردازنده‌های کانپنگ مجهز می‌شوند و همچنین این شرکت در حال همکاری با استان‌ها، شهرها و مناطق مختلفی در چین است تا بتواند زنجیره تامین قطعات کامپیوترهای خود را ایجاد کند.

هواوی

هواوی در کنفرانس توسعه دهندگان (HDC) در سال ۲۰۱۹  از سیستم عامل هارمونی رونمایی کرد. در این مراسم، این شرکت اعلام کرد که ورژن ۲.۰ این سیستم عامل در سال ۲۰۲۰ از راه می‌رسد و قادر به پشتیبانی از کامپیوترها، خودروها و همچنین گجت‌های پوشیدنی هوشمند خواهد بود. با توجه به این موضوع، انتظار داریم که هواوی در ادامه سال جاری میلادی و در مراسم HDC 2020، از نسخه جدید سیستم عامل خود رونمایی کند.

پردازنده‌های کانپنگ هم اکنون برای راه‌حل‌های محاسباتی در اختیار مشتریان تجاری این برند چینی قرار می‌گیرند. در سال ۲۰۱۹ این شرکت از اولین مادربرد دسکتاپ خود بر پایه پردازنده کانپنگ ۹۲۰ رونمایی کرد، البته این مادربرد هنوز در اختیار مشتریان قرار نگرفته. کامپیوترهای این برند احتمالا از این مادربرد استفاده می‌کنند، البته احتمال رونمایی از مادربرد جدید آن در HDC 2020 نیز وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی