ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی زد فلیپ ۲
تکنولوژی

دوربین ۳ گانه و نمایشگر بزرگتر؛ سامسونگ برای گلکسی زد فلیپ 2 چه برنامه‌ای دارد؟

گلکسی زد فلیپ علاوه بر بدنه تاشو از نظر تصویربرداری هم تنه به تنه پرچمدارها می‌زند اما ظاهرا نسخه دوم آن از این نظر قوی‌تر هم خواهد شد. پیش از این گمانه زنی‌هایی در مورد ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

گلکسی زد فلیپ علاوه بر بدنه تاشو از نظر تصویربرداری هم تنه به تنه پرچمدارها می‌زند اما ظاهرا نسخه دوم آن از این نظر قوی‌تر هم خواهد شد.

پیش از این گمانه زنی‌هایی در مورد نسخه 5G گلکسی زد فلیپ به گوش می‌رسید. پتنت‌هایی که اخیرا توسط «سازمان جهانی مالکیت فکری» (WIPO) منتشر شده از دو طراحی مختلف برای نسل بعدی این موبایل حکایت دارد که در یکی از آنها چیدمان دوربین اصلی عمودی و در دیگری افقی است.

در این طرح‌ها بر خلاف مدل فعلی که به دوربین دوگانه مجهز شده، از ماژولی با سه سنسور استفاده شده که شایعات قبلی در مورد تجهیز آن به دوربین مشابه گلکسی S20 را تقویت می کند. در صورتی که سامسونگ به این گمانه‌زنی‌ها رنگ واقعیت ببخشد، گلکسی زد فلیپ ۲ علاوه بر سنسورهای اصلی و فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی به دوربین ۶۴ مگاپیکسلی تله فوتو مجهز می‌شود که عکاسی با آن را به سطح جدیدی خواهد رساند. هرچند نسخه فعلی هم با دوربین دوگانه از تست های DxOMark سربلند بیرون آمده است.

گلکسی زد فلیپ 2

کنار دوربین کماکان نمایشگر کوچک بیرونی به چشم می‌خورد که از نظر ابعاد تفاوت چندانی با نسخه فعلی ندارد و در یکی از طرح‌ها تنها کمی کشیده‌تر شده است.

در بخش داخلی هم دوربین سلفی درون حفره نمایشگر جا خوش کرده است. پیش از این شنیده بودیم که در نسخه بعد ابعاد نمایشگر از ۶.۷ اینچ فعلی به ۷.۷ خواهد رسید اما از روی این پتنت نمی‌توان به نتیجه خاصی رسید.

گلکسی زد فلیپ ۲ یا فلیپ 5G احتمالا اواسط تابستان و همراه با گلکسی نوت ۲۰ از راه خواهد رسید. با توجه به قیمت بالای این موبایل تاشو بعید به نظر می‌رسد خریداران نسل اول صرفا به خاطر دوربین سه گانه حاضر به تهیه نسخه جدید باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی