ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون ۱۲
تکنولوژی

آیفون ۱۲ در چهار مدل وارد بازار می‌شود؛ افشای مشخصات و قیمت احتمالی

اگرچه اپل به تازگی از آیفون SE جدید رونمایی کرده و مدیرعامل این شرکت، تیم کوک هم امید زیادی به آینده آن دارد، اما بسیاری از طرفداران این برند منتظر معرفی پرچمداران جدید آن هستند. ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۰

اگرچه اپل به تازگی از آیفون SE جدید رونمایی کرده و مدیرعامل این شرکت، تیم کوک هم امید زیادی به آینده آن دارد، اما بسیاری از طرفداران این برند منتظر معرفی پرچمداران جدید آن هستند. به تازگی مشخصات و قیمت آیفون ۱۲ لو رفته که خبر از عرضه ۴ گوشی پرچمدار توسط اپل می‌دهد.

مشخصات و قیمت آیفون ۱۲ از سوی افشاگر شناخته شده این برند، «جان پروسر» منتشر شده که خبر از عرضه ۴ گوشی پرچمدار توسط اپل می‌دهد. این گوشی‌های هوشمند با نام‌های آیفون ۱۲ مینی، ۱۲ پلاس یا مکس، ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس از راه می‌رسند.

تمام این محصولات به صفحه نمایش OLED مجهز می‌شوند و همچنین برش نمایشگر کوچکتری نسبت به نسل کنونی خود خواهند داشت. در حالی که دو مدل ارزان‌قیمت با فریم آلومینیومی به فروش می‌رسند، انتظار می‌رود اپل برای مدل‌های پرو و پرو مکس فریم با جنس فولاد ضد زنگ درنظر بگیرد.

آیفون ۱۲

قدرت این گوشی‌های اپل توسط چیپست A14 بایونیک تامین می‌شود و قادر به پشتیبانی از شبکه 5G خواهند بود، البته تنها مدل‌های پرو با شبکه‌های mmWave سازگار هستند. در حالی که مدل‌های ارزان قیمت این محصولات به دوربین اصلی دوگانه مجهز می‌شوند، انتظار می‌رود مدل‌های پرو دوربین اصلی سه گانه به همراه اسکنر LiDAR مورد استفاده در آیپد پرو ۲۰۲۰ داشته باشند.

علاوه بر مشخصات، قیمت آیفون ۱۲ در مدل‌های مختلف نیز فاش شده. انتظار می‌رود قیمت این گوشی‌های هوشمند به شرح زیر باشد:

مدل اسم رمز اندازه نمایشگر قیمت
آیفون ۱۲ مینی D52G ۵.۴ اینچ ۶۴۹ دلار
آیفون ۱۲ پلاس/مکس D53G ۶.۱ اینچ ۷۵۹ دلار
آیفون ۱۲ پرو D53P  ۶.۱ اینچ  ۹۹۹ دلار
آیفون ۱۲ پرو مکس D54P ۶.۷ اینچ ۱۰۹۹ دلار

به علت شیوع کرونا، گزارش شده که تولید انبوه پرچمدارهای جدید اپل با یک ماه تاخیر شروع می‌شود، بنابراین شاید دیرتر از شهریور ماه از این محصولات رونمایی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی