ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به گوشی ال‌جی Velvet [تماشا کنید]

کمپانی ال جی اخیرا کمی مرموز شده و کاربران را گاه و بی گاه غافلگیر می‌کند. مهمترین محصولی هم که در این بین اسیر رویه رونمایی عجیب از محصولات این کمپانی شده، «Velvet» است که در ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۷:۵۳

کمپانی ال جی اخیرا کمی مرموز شده و کاربران را گاه و بی گاه غافلگیر می‌کند. مهمترین محصولی هم که در این بین اسیر رویه رونمایی عجیب از محصولات این کمپانی شده، «Velvet» است که در ابتدا قرار بود ۱۵ ماه مه معرفی شود. ال جی اما به یکباره تصمیم گرفت چند هفته زودتر آن را معرفی کند و حالا ویدیوی نگاه نزدیک به این موبایل منتشر شده است.

اگر بخواهیم روند معرفی این گوشی را مرور کنیم، در ابتدا زبان طراحی آن مشخص و معرفی شد؛ سپس نوبت به نام آن رسید؛ گام بعدی تایید نوع پردازنده آن بود؛ قدم بعدی معرفی طراحی کلی گوشی و در نهایت نیز این گوشی بالاخره رونمایی شد؛ البته تنها در بازار کره جنوبی و بدون اعلام قیمت.

جهت یادآوری باید بگوییم این گوشی میان‌رده از اسنپدراگون ۷۶۵ با پشتیبانی از تکنولوژی 5G به بازار عرضه می‌شود که این پردازنده را ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کنند. دوربین ۳ گانه این گوشی نیز متشکل از سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۵ مگاپیکسلی عمق‌سنج خواهد بود. نمایشگر Velvet پنلی ۶.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰P و نسبت تصویر ۲۰.۵ به ۹ است که به کمک ناچ قطره‌ای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را در خود جای می‌دهد. تمامی این تجهیزات از یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرند.

اصرار ال جی به نام «قطره باران» برای چینش طراحی ماژول دوربین Velvet نیز در نوع خودش جالب است. همچنین این کمپانی در تمامی افشاگری‌ها و درز اطلاعات مرتبط به این گوشی عنوان کرده زبان طراحی جدید آن، الهام گرفته از طبیعت است.

به نظر می‌رسد ال جی هنوز مطمئن نیست چه برچسب قیمتی روی Velvet بگذارد چرا که با حضور رقبای قدر از جمله آیفون SE جدید رقابت در بازار میان‌رده از همیشه داغ‌تر شده و Velvet هم یکی از معدود شانس‌های ال‌جی برای بازگشت به میان بزرگان است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی