ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بنیاد خیریه بیل و ملیندا گیتس
علمی

بنیاد گیتس ۱۲۵ میلیون دلار دیگر به مبارزه با کرونا اهدا کرد

بنیاد خیریه بیل و ملیندا گیتس از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا، حمایت و پشتیبانی مالی خود از شرکت‌ها و سازمان‌های مبارز با این ویروس خطرناک را آغاز کرده بود. اکنون این بنیاد اعلام کرده ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

بنیاد خیریه بیل و ملیندا گیتس از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا، حمایت و پشتیبانی مالی خود از شرکت‌ها و سازمان‌های مبارز با این ویروس خطرناک را آغاز کرده بود. اکنون این بنیاد اعلام کرده ۱۲۵ میلیون دلار دیگر در راستای توسعه، درمان و واکسن بیماری کووید-۱۹ به سازمان‌های بین‌المللی کمک خواهد کرد.

از ۱۲۵ میلیون دلاری که بنیاد خیریه بیل و ملیندا گیتس به سازمان‌های دولتی اهدا کرده، ۵۰ دلار میلیون مختص انجمن «Gavi» برای توسعه واکسن و ۷۵ میلیون دلار که پیشتر اعلام شده بود، برای توسعه و کشف درمان تخصیص داده شده است. این بنیاد تصمیم خود مبنی بر کمک مالی به سازمان‌های مبارز با ویروس کرونا را در مجمع «پاسخ بین‌المللی به ویروس کرونا» اعلام کرد.

بنیاد خیریه بیل و ملیندا گیتس

این مجمع با حضور دولت‌ها، سازمان‌های بشر دوستانه و بخش خصوصی برگزار شده بود تا راه‌حلی برای مبارزه با کووید-۱۹ ارائه کنند. البته در کنار بنیاد خیریه بیل و ملیندا گیتس نیز چندین شرکت خصوصی کمک‌های مالی خود را به انجمن «Gavi» اهدا کرده‌اند تا کودکان محروم سراسر جهان را از بیماری‌‌های قابل درمان با واکسن برخوردار کنند.

با احتساب ۱۲۵ میلیون دلاری که بنیاد خیریه بیل و ملیندا گیتس به تازگی به سازمان‌های بین‌المللی اهدا کرده، این بنیاد مجموعا ۳۰۰ میلیون دلار به تمامی مبارزان با ویروس کرونا کمک مالی کرده تا درمان آن کشف یا واکسن ویروس کرونا توسعه داده شود. ملیندا گیتس در این رابطه می‌گوید:

«برای این که در مقابل بیماری کووید-۱۹ پیروز شویم، جهان به علم پیشرفته‌تری نیاز دارد. جهان انسانیت بیشتری می‌خواهد و تعهدی که به مردم کمک کند فارغ از محل زندگیشان این ویروس را شکست دهند. این تلاش به ما کمک می‌کند چنین کاری را انجام دهیم. به کمک منابع و نیروی فکری که امروز داریم، می‌توانیم این ویروس را همان طور که به ما حمله کرد، از پای در بیاوریم؛ حمله به صورت جهانی.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی