ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرپرست جدید معاونت فضای مجازی صداوسیما منصوب شد

رئیس سازمان صداوسیما در حکمی «غلامرضا نوری»، قائم‌مقام معاونت فضای مجازی صدا و سیما را به سرپرستی جدید این معاونت منصوب کرد. «عبدالعلی علی عسکری» در این حکم ضمن قدردانی و تشکر از تلاش‌های «محمد ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۰

رئیس سازمان صداوسیما در حکمی «غلامرضا نوری»، قائم‌مقام معاونت فضای مجازی صدا و سیما را به سرپرستی جدید این معاونت منصوب کرد. «عبدالعلی علی عسکری» در این حکم ضمن قدردانی و تشکر از تلاش‌های «محمد شریف خانی»، معاونت سابق فضای مجازی، غلامرضا نوری را به سرپرستی معاونت فضای مجازی منصوب کرده است.

غلامرضا نوری، مدیرکلی تولید محتوای معاونت فضای مجازی، رییس هیات مدیره مؤسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم و قائم‌مقامی معاونت فضای مجازی صدا و سیما را در کارنامه خود دارد. وی سابقه ٨ سال معاونت فناوری اطلاعات جام‌جم (در سال‌های ۸۵ تا ۹۳) را نیز در کارنامه‌اش دارد. گفتنیست در زمان ریاست نوری، همکاری بین موسسه جام جم و پیام رسان سروش نیز صورت گرفت که در نهایت پس از مدتی به خاطر عدم تحقق موفقیت لازم این پیام رسان، منحل شد.

«محمد شریف خانی» که از این سمت خداحافظی کرده، دانشیار و عضو هیئت علمی دانشکده‌ برق دانشگاه صنعتی شریف است و مسئولیت‌هایی نظیر رئیس مرکز فضای مجازی سازمان صدا و سیما و معاونت تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر فضای مجازی را در کارنامه خود دارد.

او همچنین مسئول IPTVها در کشور شمرده می‌شد و یکی از موسسین استارتاپ «تلوبیون» نیز بوده است. همچنین او مدیر عامل شرکت سیمارایان شریف، رییس هیات مدیره شرکت توسعه فناوری رسانه سروش (مالک پیام‌رسان سروش)، جزو بازرسین موسسه فرهنگ تبیان و رییس هیات مدیره شرکت با ما کار شریف (متولی نمایشگاه کار ایران و از همراهان سایت کاریابی جاب ویژن) بوده که در برخی از این سمت‌ها هنوز هم مشغول فعالیت است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ازکجا به کجا
    ازکجا به کجا | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

    اکثرشون هم که چند شغلی ان ?? جهش تولید چه کرده

  • عزراییل
    عزراییل | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

    لعنت به صدا و سیما دروغ پرداز.

مطالب پیشنهادی