ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای رندرها و مشخصات سرفیس گو ۲ پیش از رونمایی رسمی

سه روز پیش برخی مشخصات فنی سرفیس گو ۲ در سایت «انرژی استار» فاش شد. حالا اولین رندرهای این تبلت هم به فاصله کوتاهی از رونمایی رسمی منتشر شده‌اند که خبر از نمایشگر بزرگ تر ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۴

سه روز پیش برخی مشخصات فنی سرفیس گو ۲ در سایت «انرژی استار» فاش شد. حالا اولین رندرهای این تبلت هم به فاصله کوتاهی از رونمایی رسمی منتشر شده‌اند که خبر از نمایشگر بزرگ تر و طراحی مشابه با نسل قبل می‌دهند.

سایت آلمانی WinFuture به اولین رندرهای سرفیس گو ۲ دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را منتشر کرده است. همانطور که در تصویر مشخص است، طراحی سرفیس گو ۲ مشابه نسل قبل است با این تفاوت که حالا به نمایشگر بزرگ تر ۱۰.۵ اینچی مجهز شده است. ابعاد بیرونی آن نیز دست نخورده باقی مانده‌اند بنابراین می‌توان از کاورهای سرفیس گو برای آن استفاده کرد.

رندر سرفیس گو ۲

سرفیس گو ۲ از نمایشگری با رزلوشن ۱۹۲۰x۱۲۸۰ پیکسل برخوردار است و حاشیه‌های باریک آن ظاهری مدرن به تبلت داده‌اند. این تبلت در دو مدل یکی با پردازنده اینتل Gold 4425Y و دیگری با پردازنده اینتل Core m3-8100Y به بازار عرضه خواهد شد. مایکروسافت همچنین قصد دارد مدل ارزان تر را با پشتیبانی از LTE و WiFi6 روانه بازار کند.

سرفیس گو ۲ با پردازنده پنتیوم، رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۴۹۶ دلار در آلمان به بازار عرضه خواهد شد. مدلی که رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی دارد نیز با قیمت ۶۷۹ دلار به بازار عرضه می‌شود. مایکروسافت قصد دارد مدلی با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی را نیز معرفی کند. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد قیمت مدل Core m3 در دست نیست.

انتظار می‌رود مایکروسافت به زودی از تبلت سرفیس گو ۲ و سرفیس بوک ۳ رونمایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی