ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

بررسی ب ام و M4 Heritage Edition توسط کلکسیونر ایرانی ساکن آمریکا [تماشا کنید]

اگر از طرفداران برند ب ام و باشید، حتما می دانید که مدل های مزین به نشان M از عملکرد بهتر و اسپرت تری نسبت به سایر نسخه ها برخوردار هستند و پرچمداران هر سری ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۰

اگر از طرفداران برند ب ام و باشید، حتما می دانید که مدل های مزین به نشان M از عملکرد بهتر و اسپرت تری نسبت به سایر نسخه ها برخوردار هستند و پرچمداران هر سری با نامی که از ترکیب حرف M و عدد مربوطه به وجود آمده، شناخته می شوند.

برای نمونه قدرتمندترین عضو سری 3 حامل کد M3 است؛ هیجان انگیزترین عضو سری 5 هم کد M5 را روی خود دارد و همانطور که قابل حدس است M4 پرچمدار سری 4 محسوب می شود. مدل اخیر از سال 2014 به جمع این تبار سریع و جذاب اضافه شده و به خاطر عملکرد فوق العاده هیجان انگیزش طرفداران زیادی دارد.

بررسی ب ام و M4 Heritage Edition

مثل دیگر مدل های ب ام و، M4 هم در چند نسخه تولید می شود.Heritage Edition یکی از این نسخه ها است که با هدف گرامیداشت بیش از چهار دهه درخشش بخش M توسعه یافته است.

ب ام و M4 Heritage Edition را می توان مدل ارتقا یافته از M4 Competition Package توصیف کرد؛ این نسخه تولید محدود بوده و باواریایی ها تنها 750 دستگاه از آن را راهی بازار می کنند.

نسخه Heritage Edition تنها با این سه رنگ خاص قابل انتخاب است

نیروبخش اعضای خانواده M4 همان موتور آشنای 3 لیتری شش سیلندر خطی است. به لطف دو توربوشارژر نصب شده این موتور توانایی تولید 425 اسب بخار قدرت و 550 نیوتن متر گشتاور را دارا بوده و در همکاری با گیربکس شش سرعته دستی یا هفت سرعته دوکلاچه چرخ ها را به حرکت وادار می کند.

اما در نسخه Heritage Edition قدرت موتور افزایش پیدا کرده و به 450 اسب بخار رسیده است. همین امر سبب شده این نسخه چابک تر از دیگر اعضا باشد و بتواند در عرض تنها 3.8 ثانیه سرعت خود را به 60 مایل (96 کیلومتر) در ساعت برساند.

علی بخردی مجموعه دار خودروی ساکن آمریکا که این روزها به واسطه تولید محتوای ویدیویی جذاب در اینستاگرام و یوتیوب محبوب شده، اخیرا به سراغ ب ام و M4 Heritage Edition رفته و همچون قبل به بررسی دقیق آن پرداخته است. چنانجه دوست دارید بیشتر و بهتر با این باواریایی خوش استیل و سریع آشنا شوید، دعوت می کنیم ویدیوهای ضمیمه شده را مشاهده فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی