ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

WWDC20
تکنولوژی

تاریخ برگزاری مجازی WWDC 2020 مشخص شد؛ معرفی iOS 14 و macOS 10.16

اپل اعلام کرد که کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل (WWDC) در تاریخ ۲۲ ژوئن (۲ تیر) به شکل مجازی و رایگان برگزار خواهد شد. اپل اواخر اسفند ماه اعلام کرد که کنفرانس توسعه دهندگان این ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۵

اپل اعلام کرد که کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل (WWDC) در تاریخ ۲۲ ژوئن (۲ تیر) به شکل مجازی و رایگان برگزار خواهد شد. اپل اواخر اسفند ماه اعلام کرد که کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت به دلیل شیوع ویروس کرونا به شکل مجازی ارائه خواهد شد.

«Phil Schiller» یکی از مدیران ارشد اپل می‌گوید: «WWDC20 بزرگ ترین رویداد ما تا به امروز خواهد بود و جامعه توسعه دهندگان اپل با بیش از ۲۳ میلیون عضو را به شکل بی سابقه‌ای به مدت یک هفته در ماه ژوئن به منظور یادگیری در مورد پلتفرم‌های آینده اپل گرد هم خواهد آورد.»

انتظار می‌رود اپل در کنفرانس WWDC از جدیدترین نسخه‌های سیستم عامل آیفون، آیپد، مک و اپل واچ رونمایی کند. شایعات حاکی از آنند که iOS 14 با طراحی جدید صفحه هوم و پشتیبانی از ویجت‌های قابل حرکت و چند قابلیت جدید دیگر معرفی خواهد شد.

تاریخ برگزاری کنفرانس WWDC مشخص شد

اپل معمولاً در کنفرانس WWDC از محصولات نرم افزاری خود رونمایی می‌کند و از آنجا که تاکنون آیپد پرو ۲۰۲۰، نسل دوم آیفون SE و مک بوک پرو ۱۳ اینچی ۲۰۲۰ معرفی شده‌اند، انتظار می‌رود کنفرانس امسال بدون معرفی محصولات سخت افزاری خاتمه یابد.

WWDC یکی از معدود کنفرانس‌های مربوط به توسعه دهندگان است که به شکل مجازی برگزار می‌شود و شیوع ویروس کرونا به کلی آن را کنسل نکرده است. کنفرانس F8 فیسبوک که قرار بود اوایل ماه جاری میلادی برگزار شود، به کلی کنسل شد و مارک زاکربرگ اعلام کرد که تمام کنفرانس‌های بزرگ فیسبوک تا سال ۲۰۲۱ لغو می‌شوند. رویداد I/O گوگل هم قرار بود ماه جاری میلادی برگزار شود، لغو شده است.

تاکنون به غیر از اپل، مایکروسافت تنها شرکت بزرگ در حوزه فناوری بوده که توانسته نمایشگاه‌های حضوری خود را با موفقیت به فضای مجازی منتقل کند. کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت موسوم به «بیلد» به شکل مجازی و به صورت رایگان از ۱۹ مه (۳۰ اردیبهشت) برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی