ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سرفیس بوک ۳
تکنولوژی

سرفیس بوک ۳ با پردازنده‌های نسل دهم اینتل و حافظه SSD‌ پرسرعت معرفی شد

انتظارها به پایان رسید و مایکروسافت بالاخره از نسل جدید سرفیس بوک رونمایی کرد. سرفیس بوک ۳ از نظر طراحی تفاوتی با نسل گذشته خود ندارد، اما به قطعات سخت‌افزاری بروزتر و قدرتمندتر مجهز شده است. ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۹

انتظارها به پایان رسید و مایکروسافت بالاخره از نسل جدید سرفیس بوک رونمایی کرد. سرفیس بوک ۳ از نظر طراحی تفاوتی با نسل گذشته خود ندارد، اما به قطعات سخت‌افزاری بروزتر و قدرتمندتر مجهز شده است.

سرفیس بوک ۳ در مدل‌های ۱۳.۵ اینچی و ۱۵ اینچی وارد بازار می‌شود که ابعاد آن‌ها تفاوتی با نسل قبلی ندارد. مدل ۱۳.۵ اینچی این لپ‌تاپ با قیمت پایه ۱۵۹۹ دلار به فروش می‌رسد که در این مدل به ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD و نسل دهم پردازنده ۴ هسته‌ای اینتل Core i5 دسترسی دارید. نسخه ۱۵ اینچی این لپ‌تاپ در نسخه پایه به ۱۶ گیگابایت رم و پردازنده ۴ هسته‌ای اینتل Core i7 مجهز شده و قیمتی برابر با ۲۲۹۹ دلار دارد.

سرفیس بوک ۳

در حالی که مدل پایه سرفیس بوک ۳ با نمایشگر ۱۳.۵ اینچی به گرافیک Iris Plus مجهز شده، خریداران می‌توانند آن را با کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 1650 Max-Q نیز سفارش دهند که البته قیمت پایه این مدل برابر با ۱۹۹۹ دلار است. مدل ۱۵ اینچی این لپ‌تاپ با کارت گرافیک GTX 1660Ti به فروش می‌رسد که اگر بخواهید به کارت گرافیک قدرتمند Quadro RTX 3000 دسترسی داشته باشید، باید ۳۴۹۹ دلار به مایکروسافت هزینه پرداخت کنید.

سرفیس بوک ۳

مایکروسافت در سرفیس بوک ۳ روی اجرای بازی‌ها تمرکز کرده و به همین علت برای مدل ۱۵ اینچی آن شارژر ۱۲۷ واتی درنظر گرفته. با توجه به این موضوع که این لپ‌تاپ‌ها به جدیدترین کارت‌های گرافیک انویدیا RTX مجهز نشده‌اند، از قابلیت Ray Tracing پشتیبانی نمی‌کنند، اما با کارت گرافیک 1660Ti می‌توانید اکثر بازی‌های روز را با رزولوشن 1080p اجرا کنید.

سرفیس بوک ۳

لپ‌تاپ جدید مایکروسافت در بالاترین نسخه به ۳۲ گیگابایت رم مجهز شده و با سریع‌ترین حافظه SSD که تا به امروز این شرکت در محصولات خود استفاده کرده، حافظه M.2 2280 با ظرفیت ۱ و ۲ ترابایت به فروش می‌رسد. با وجود پیشرفت گسترده در بخش رم، کارت گرافیک و همچنین حافظه SSD، در بخش پردازنده با بهبود زیادی روبه‌رو نیستیم و مایکروسافت همچنان از پردازنده‌های ۱۵ واتی اینتل یا به طور دقیق، Core i7-1065G7 استفاده کرده، در حالی که اپل مک بوک پرو را به پردازنده‌های ۴۵ واتی مجهز کرده است.

سرفیس بوک ۳ همچنان از تاندربولت 3 پشتیبانی نمی‌کند که برای بسیاری از کاربران یک خبر ناامیدکننده محسوب می‌شود. با خرید این لپ‌تاپ به دو پورت USB-A، یک پورت USB-C با قابلیت پشتیبانی از USB Power Delivery 3.0، کارت‌خوان UHS-II SD و پورت سرفیس کانکت دسترسی پیدا می‌کنید. مایکروسافت اعلام کرده که این لپ‌تاپ‌ها شارژدهی نزدیک به ۱۷.۵ ساعت خواهند داشت و فروش آن‌ها از ۱ خرداد آغاز می‌شود.

مایکروسافت علاوه بر این لپ‌تاپ، از سرفیس داک ۲ نیز رونمایی کرده که از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و به چهار پورت USB-C مجهز شده که می‌تواند از دو مانیتور با رزولوشن 4K و رفرش ریت ۶۰ هرتز پشتیبانی کند. سرفیس داک ۲ از تاریخ ۶ خرداد با قیمت ۲۵۹.۹۹ به فروش می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Modav
    Modav | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

    الان خوشبحال مجلسیاس!
    یجاشون عروسیه که الان یه مجلسیو با سرفیس جدید تجهیز بکنن!
    ای تف!

  • مسعود
    مسعود | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

    خوش بحال مردم آمریکا ، هم تو علم و فناوری از همه جلوترن هم حکومتشون به فکر عزتشونه نه خار و خفیف کردنشون

    • yosof
      yosof | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

      عوضش ما سال 88 برای آقای تکرار و... میلیونی ریختیم توی خیابونها

      عوضش ما پراید 40 میلیونی رو با سرعت نور میخریم از سایت

      همیشه مردم هرکشوری لایق حاکمان اون کشور هستن

    • Amin@chy
      Amin@chy | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

      صدای دقل از دور خوش است

      به فکر خار کردن نیستن ولی خب مالیات جنگ میگیرن حاضری همچین مالیاتی بدی من حاضر نیستم درامد من صرف کشتن شه حد اقل صرف دفاع شه

      خدایا به مسئول بفهمان که استان سیستان هم به اندازه استان سوریه کمبود امکانات دارن

  • Meysam.n
    Meysam.n | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

    شما فک کن کسی مردمی که متوسط حقوقشون ۲۰۰۰ دلاره به راحتی با دو سه ماه پس انداز راحت میتونن بهترین مدلشو خریداری کنن ولی اینجا.....

    • Ahmadmosavi0093@gmail.com
      Ahmadmosavi0093@gmail.com | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

      این طور نیست، همونقدر که درآمد بالا هست هزینه های زندگی هم بالا هست مثلا من در المان حداقل دستمزدی که میتونم داشته باشم 1500 یورو هست اما با صرفه جویی زیاد حدود سه چهارم ازین پول خرج زندگی ماهیانه میشه...

      • Amir
        Amir | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

        این حقوقی ک شما گفتین حداقل حقوق کارگریه ولی با اینحال حدود ۴۰۰ دلارش رو میتونید پس انداز کنید که در مقابل پس انداز ریالی ما زمین تا آسمون تفاوت داره

      • Mr. Saxobeat
        Mr. Saxobeat | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

        این بنده خدا راست میگن زندگی مهاجرها و دانشجوها توی خارج همین منواله مگر اینکه کارتون تخصصی باشه. اکثرا برای اینکه خرج در بیاد حالت خوابکاهی زندگی میکنن.
        ولی خارج یه چیزی داره که ارزشش حتی اگر ته جیبتم خالی باشه رو داره
        شور نمیزنی که فردا دلار چنده طلا چی شد.یه زندگی ارام بدون هیچ دلهره از فردا رو داری چرا که هم مسیرت مشخصه هم فردات با امروز و دیروزت خیلی فرقی نمیکنه.
        ولی توی ایران هرچی جون بکنی اخرش هشتت گرو نه است و اگر هم نباشه ترس اینو داری فردا ورشکسته یا تعدیل نیرو بشی .روزی ده بار میگن توی ایران پراید کرون نمیشه هر روزم سیصد چهارصد تومن میره روش دیکه تا تهش رو بخونید.
        بله اگر اینجوری بود اقا میثم گداهای اروپا هم سرفیس داشتن ولی این حقیقت نیست.ولی یه چی واضح هست تو اونجا بدترین شغل رو هم داشته باشی اونقدر سیستم کاری و اجتماعی تکامل یافته هست که شما به ارامش میرسی و اونوقت میفهمی یسری چیزهای خدا دادی داشتی که حتی توی ایران هم نمی دونستی همچین حق‌و حقوقی داری

مطالب پیشنهادی