ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرفیس هدفون ۲ رونمایی شد؛ شارژدهی ۲۰ ساعته و حذف نویز فعال

مایکروسافت امروز از نسل دوم هدفون سرفیس در کنار سرفیس بوک ۳ و سرفیس گو ۲ رونمایی کرد. سرفیس هدفون ۲ مثل نسل قبل از قابلیت‌هایی همچون حذف نویز فعال و تنظیم شونده برخوردار بوده ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۲۰:۵۹

مایکروسافت امروز از نسل دوم هدفون سرفیس در کنار سرفیس بوک ۳ و سرفیس گو ۲ رونمایی کرد. سرفیس هدفون ۲ مثل نسل قبل از قابلیت‌هایی همچون حذف نویز فعال و تنظیم شونده برخوردار بوده و شارژدهی ۲۰ ساعته را به ارمغان می‌آورد.

سرفیس هدفون ۲ همانند نسل قبل از حذف نویز فعال بهره مند است و می‌توان میزان آن را به کمک دکمه چرخنده از بین ۱۳ سطح تنظیم کرد. روی گوشی دیگر دکمه چرخنده دیگری قرار گرفته که میزان ولوم را کنترل می‌کند. همچنین می‌توان با ضربه زدن روی دکمه لمسی پخش آهنگ را کنترل کرد.

سرفیس هدفون ۲ از درایور ۴۰ میلیمتری «Free Edge» بهره برده و بوسیله بلوتوث 5.0 به دستگاه‌های دیگر متصل می‌شود. علاوه بر این از کدک aptX کوالکام پشتیبانی می‌کند. مایکروسافت می‌گوید گوشی‌های این هدفون قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه را دارند که هنگام قرار دادن هدفون دور گردن و گوش ندادن به موزیک کاربردی خواهد بود.

میزان شارژدهی نسبت به نسل قبل ۵ ساعت بیشتر شده و حالا سرفیس هدفون ۲ با فعال بودن حذف نویز تا ۲۰ ساعت قابل استفاده است و به گفته مایکروسافت می‌توان فقط با پنج دقیقه شارژ کردن این محصول، «تقریباً نیم ساعت» به موزیک گوش داد.

مایکروسافت قابلیت حذف نویز فعال سرفیس هدفون ۲ را برای صحبت کردن هم بهینه کرده و کاربر می‌تواند در خانه با فعال کردن آن صداهای اطرافیان را تا حد زیادی دفع کند.

سرفیس هدفون ۲ با مجموعه آفیس و برنامه‌های اوت لوک، ورد و پاوپوینت سازگار بوده و به گفته مایکروسافت ایمیل‌های نسخه iOS اوت لوک را با صدای بلند می‌خواند. این هدفون از تاریخ ۱۲ می‌ (۲۳ اردیبهشت) با قیمت ۲۴۹ دلار به آدرس خریداران ارسال خواهد شد.

مایکروسافت مهر ماه سال گذشته از سرفیس ایربادز رونمایی کرد. این شرکت در آن زمان قیمت این محصول را ۲۵۰ دلار اعلام کرد و گفت که اواخر سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه می‌شود. ولی حالا پس از چندین ماه تأخیر قیمت این ایرباد تماماً بیسیم را ۱۹۹ دلار اعلام کرده و می‌گوید از تاریخ ۲۳ اردیبهشت روانه بازار خواهد شد.

سرفیس ایربادز تا ۸ ساعت شارژدهی دارد که با استفاده از کیس شارژ، طول عمر باتری تا ۲۴ ساعت افزایش می‌یابد. این ایرباد از کدک aptX پشتیبانی کرده و دارای گواهی IPX 4 است. در هر کدام از ایرباد‌ها دو میکروفون به کار رفته که کیفیت تماس را بهبود می‌دهند.

مایکروسافت می‌گوید سرفیس ایربادز قابلیت اتصال به اکانت اسپاتیفای پریمیوم و استریم موزیک از این سرویس با سه ضربه روی یکی از ایربادها را دارد. به کمک این محصول می‌توان با استفاده از فرامین صوتی در سرویس Outlook به جستجوی ایمیل‌ها پرداخت و یا در لحظه برای فایل پاورپوینت کپشن ساخت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • HHH.KH
    HHH.KH | ۱۵ تیر ۱۳۹۹

    پول ی ماه کارکردمون ی هدفون نمیشه خرید، ب جای این ک بیایم اینجا در مورد استفاده از این چیزا و نقطه قوتو ضعفش بگیم باید از ارزو هامون بگیم

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

    با توجه به ویژگی‌ها و امکاناتش قیمت خوبی داره (البته نه برای ما)

مطالب پیشنهادی