ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی از میان‌رده Y8s و گوشی‌های اقتصادی Y6p و Y5p رونمایی کرد

هواوی به طور رسمی از گوشی‌های اقتصادی Y6p و Y5p در کشور رومانی رونمایی کرد. همچنین گوشی Y8s نیز به شکل رسمی در نسخه عربی سایت هواوی لیست شد و مشخصات آن در این سایت ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۷

هواوی به طور رسمی از گوشی‌های اقتصادی Y6p و Y5p در کشور رومانی رونمایی کرد. همچنین گوشی Y8s نیز به شکل رسمی در نسخه عربی سایت هواوی لیست شد و مشخصات آن در این سایت قرار گرفت.

هواوی Y6p

گوشی هواوی Y6p رونمایی شد

هواوی Y6p از نمایشگر ۶.۳ اینچی IPS با رزولوشن اچ دی پلاس بهره برده و ناچ قطره‌ای آن دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی را در خود جای داده است. در پنل پشتی و کنار حسگر اثر انگشت فیزیکی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در کنار حسگر ۵ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و سنسور ۲ مگاپیکسلی عمق سنج قرار گرفته است.

هواوی Y6p از چیپست هلیو P22، رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی قابل ارتقا برخوردار است. باتری آن ۵ هزار میلی آمپر ساعتی بوده و از طریق درگاه microUSB شارژ می‌شود.

هواوی Y6p با رابط کاربری EMUI 10.1 مبتنی بر اندروید ۱۰ و با خدمات موبایلی هواوی (HMS) در رنگ‌های مشکی، سبز و بنفش و با شروع قیمت ۱۷۸ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

هواوی Y5p

هواوی Y5p

هواوی Y5p از نمایشگر ۵.۴۵ اینچی TFT LCD با نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره برده و در حاشیه نسبتاً ضخیم بالایی آن، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی جا خوش کرده است. در پنل پشتی فقط یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و فلش LED به چشم می‌خورند.

این مدل از چیپست هلیو P22، حافظه رم ۲ گیگاباتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی (قابل ارتقا با کارت حافظه microSD) برخوردار است. ظرفیت باتری ۳۰۲۰ میلی آمپر ساعت بوده و برای شارژ کردن آن باید از پورت microUSB استفاده کرد.

هواوی Y5p با رابط کاربری EMUI 10.1 مبتنی بر اندروید ۱۰ در رنگ‌های مشکی، آبی و سبز و بدون برنامه‌های گوگل با قیمت ۱۳۵ دلار روانه بازار خواهد شد.

هواوی Y8s

هواوی Y8s

هواوی Y8s از نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می‌برد. در بریدگی تعبیه شده در بالای نمایشگر دو دوربین سلفی قرار گرفته‌اند که شامل دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و سنسور ۲ مگاپیکسلی عمق سنج با ضریب اف ۲.۴ می‌شوند.

در پنل پشتی هواوی Y8s دو دوربین به چشم می‌خورند که یکی از آن‌ها ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 است و دیگری همان سنسور دوم دوربین سلفی است. دوربین‌های پشتی و فلش LED به شکل عمودی درون ماژول مستطیلی قرار گرفته‌اند.

قلب تپنده هواوی Y8s چیپست کرین ۷۱۰ است که حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی (قابل ارتقا با کارت حافظه microSD) آن را همراهی می‌کنند. ظرفیت باتری برابر با ۴ هزار میلی آمپر ساعت بوده و از طریق درگاه microUSB شارژ می‌شود.

هواوی Y8s با رابط کاربری EMUI 9.1 مبتنی بر اندروید ۹ و با برنامه‌های گوگل به بازار عرضه خواهد شد. قیمت و تاریخ عرضه این مدل هنوز اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • javadsh
    javadsh | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

    من اصلا هواوی رو نمی فهمم !
    گوشی میزنه ، از شیائومی گرونتر ، اما با کیفیت بسیار پایین تر ، الآن نوت ۸ با p30 lite هم قیمتن ، اما نوت ۸ کجا و p 30 lite کجا...

  • mehrdad6878
    mehrdad6878 | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

    ماشالله هواوی داره بازم کولاک میکنه خخخ همه درگیر کرونا هستن هواوی با این تحریمی ک شده درگیر ساخت و فروش

مطالب پیشنهادی