ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فارغ التحصیلان 2020
علمی

بیانیه بیل و ملیندا گیتس برای فارغ التحصیلان 2020؛ جهان قوی تر از گذشته خواهد بود

بیل و ملیندا گیتس خیرخواه روز گذشته سخنرانی ویژه ای را برای کل فارغ التحصیلان سال ۲۰۲۰ که جشن پایان تحصیلشان به خاطر شیوع کووید ۱۹ لغو شده بود، ارائه کردند. متن این سخنرانی فارغ ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۶

بیل و ملیندا گیتس خیرخواه روز گذشته سخنرانی ویژه ای را برای کل فارغ التحصیلان سال ۲۰۲۰ که جشن پایان تحصیلشان به خاطر شیوع کووید ۱۹ لغو شده بود، ارائه کردند.

متن این سخنرانی فارغ التحصیلان امروز و بزرگسالان فردا را مخاطب قرار داده در حالی منتشر می شود که جهان با پیامدهای اقتصادی ناگوار دنیاگیری کووید ۱۹ دست و پنجه نرم می کند.

در این بیانیه آمده است:

تمام اینها چه معنایی برای فصل بعدی زندگی شما خواهند داشت؟ به عنوان عضوی از جامعه جهانی اقدامات شما میتواند اثری به وسعت کل دنیا داشته باشند. اهداف کاری شما هرچه باشند، در هر نقطه ای از این دنیا که زندگی کنید و هر که باشید همواره راه هایی چه بزرگ و چه کوچک پیش رویتان قرار دارند که میتوانید با قدم گذاشتن در آنها دنیا را به جای بهتری برای همه بدل کنید.

بنیاد خیریه بیل و ملیندا گیتس

این زوج تایید کردند که برای بسیاری از فارغ التحصیلان باقی گذاشتن نامشان در این دنیا آخرین چیزی است که به ذهنشان خطور می کند.

با توجه به درگیری های ذهنی متعددی که دارید؛ از سلامت خانواده تان گرفته تا بازار کار و توانایی شما در پرداخت بدهی هایتان، کاملا قابل درک است که بخواهید پرسش های بزرگ تر در مورد نقش خود در این عالم هستی را بدون جواب بگذارید.

این زوج خیر علیرغم تمامی مشکلاتی که این روزها پیش روی بشر وجود دارد دیدگاه های مثبتی را هم مطرح کردند و ضمن اشاره به پشت سر گذاشتن حوادث ناخوشایند گذشته چنین گفتند:

این پیشرفت تصادفی رخ نداد بلکه نتیجه تعهد افرادی مانند شما بود؛ اینکه زندگی یا شغلشان هرچه باشد باید نقشی در این ماموریت مشترک و بهبود زندگی مردم دنیا ایفا کنند.

فارغ التحصیلان 2020، بدانید که شرایط آسانی را پشت سر نمی گذاریم اما بالاخره این روزها می گذرند و با رهبری شما جهان قدرتمندتر از همیشه خواهد بود.

بیل و ملیندا گیتس تاکنون سخنرانیهای زیادی مورد پاندمی کووید ۱۹ داشته اند و بنیاد خیریه انها تاکنون ۲۵۰ میلیون دلار را برای مقابله با این ویروس به سازمان های بهداشتی هدیه داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی