ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

درخشش نسل جدید نیسان جوک در تست تصادف

نسل دوم نیسان جوک توانست 5 ستاره ایمنی از سوی موسسه ایمنی ANCAP که بخش استرالیایی NCAP است را دریافت کند. نیسان جوک با کسب هر 5 ستاره ایمنی توانست در بخش ایمنی سرنشینان بزرگ ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

نسل دوم نیسان جوک توانست 5 ستاره ایمنی از سوی موسسه ایمنی ANCAP که بخش استرالیایی NCAP است را دریافت کند.

نیسان جوک با کسب هر 5 ستاره ایمنی توانست در بخش ایمنی سرنشینان بزرگ سال تا 94 درصد امتیاز کسب کند. همچنین در بخش سرنشینان خردسال تا 87 درصد امتیاز کسب کرده است و در بخش  ایمنی عابرین پیاده نیز 81 درصد و در بخش سیستم های کمک ایمنی نیز تا 71 درصد امتیاز کسب کرد.

طبق صحبت های سخنگوی این موسسه جوک تولیدی نیسان در اکثر زمینه ها عملکرد قابل قبولی از خود نشان داده است.

به طور مثال جوک در بخش ایمنی کودکان قابلیت اتصال صندلی مخصوص در صندلی عقب را فراهم کرده تا از این بابت مشکلی برای کودکان به وجود نیاید.

نیسان جوک حتی در زمینه برخورد با عابرین پیاده نیز عملکرد خوبی از خود نشان داده است و سپر جلو ایمنی مناسبی برای پا و لگن عابرین پیاده فراهم می کند.

عملکرد ترمز اضطراری در زمینه تشخیص و جلوگیری از برخورد با عابرین، دوچرخه سواران در سرعت های مختلف نیز بسیار مناسب ارزیابی شده است.

البته نیسان جوک عاری از ضعف نیست و سیستم نگه داری خودرو بین دو خط در تمامی سناریوها عملکرد مناسبی از خود نشان نداده است. در شرایط بحرانی و احتمال وقوع تصادف سیستم فوق عملکرد سریعی از خود نشان نمی دهد.

نیسان جوک 2020 در استرالیا مطابق با استانداردهای 2019 بررسی شده است و معیارهای جدیدتر و سخت گیرانه تر که امسال در بخش اروپایی NCAP معرفی شده است کار را برای نیسان جوک سخت تر خواهد کرد.

نیسان جوک 2020 در معرض تست های تصادف از جمله برخورد کامل جلو با سرعت 50 کیلومتر بر ساعت، برخورد جانبی با سرعت 64 کیلومتر بر ساعت و ضربه جانبی با سرعت 50 کیلومتر بر ساعت و تست چپ کردن وسیله نقلیه با سرعت 32 کیلوتر بر ساعت قرار گرفته است.

نیسان جوک

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی