ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپ‌تاپ‌های لنوو تینکپد E14 و E15 با پردازنده سری 4000 رایزن معرفی شدند

لنوو از جدیدترین لپ تاپ‌های خانواده تینکپد رونمایی کرد. تینکپد E14 و E15 به پردازنده‌های سری 4000 رایزن مجهز هستند و با اینکه برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ساخته شده‌اند اما ویژگی‌های جالب ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

لنوو از جدیدترین لپ تاپ‌های خانواده تینکپد رونمایی کرد. تینکپد E14 و E15 به پردازنده‌های سری 4000 رایزن مجهز هستند و با اینکه برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ساخته شده‌اند اما ویژگی‌های جالب توجهی دارند که کاربران دیگر را هم جذب می‌کنند.

جالب توجه ترین قسمت لپ تاپ‌های تینکپد E14 و E15، مجهز شدن آن‌ها به پردازنده Ryzen 7 4700U است. لنوو تمرکز زیادی بر مقاومت این لپ تاپ‌ها داشته چرا که هر دو دوازده آزمایش استاندارد نظامی ایالات متحده (MIL-SPEC) مربوط به سقوط و ضربه را پشت سر گذاشته‌اند.

طراحی لپ تاپ‌ها هم دستخوش تغییراتی شده و حالا برای اولین بار شاهد مجهز شدن لپ تاپ‌های سری تینکپد به حسگر اثر انگشت هستیم. این حسگر در دکمه پاور تعبیه شده بنابراین کاربر می‌تواند با یک بار فشار دادن دکمه پاور همزمان عملیات روشن کردن لپ تاپ و خواندن حسگر اثر انگشت را انجام دهد.

لپ تاپ‌ها را با دوربین IR نیز می‌توان سفارش داد که حرکت‌های کاربر را ردیابی کرده و پس از دور شدن کاربر لپ تاپ را به طور خودکار قفل می‌کند. همچنین این دوربین در صورتی که کاربر از لپ تاپ در کنار چند مانیتور دیگر استفاده کند، هنگام خیره شدن به نمایشگر نشانگر ماوس را به نقطه‌ای که او در حال نگاه کردن است می‌برد.

تینکپد E14 و E15 از اسپیکرهای Harman که از صدای دالبی پشتیبانی می‌کند، برخوردار هستند و به کمک دو میکروفون صدای کاربر را از فواصل دور دریافت می‌کنند. این دو محصول با وای فای 6 و همچنین پردازنده‌های سری 4000 رایزن و کارت‌های گرافیک Radeon قابل سفارش هستند. نسبت نمایشگر به بدنه نیز در مدل‌های جدید بهبود یافته و حالا ۸۵ درصد شده است.

تینکپد E15 و E14 از ماه آینده میلادی با شروع قیمت ۶۳۹ دلار به بازار عرضه خواهند شد. مدل‌های ۱۴ و ۱۵.۶ اینچی این محصولات نیز در آینده روانه بازار می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی