ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمک ۱۰ میلیون دلاری اپل به شرکت سازنده کیت‌های آزمایش کرونا

اپل با توجه به سیاست حمایت از شرکت‌های آمریکایی در دوران کرونا، مبلغ ۱۰ میلیون دلار به شرکتی به نام «COPAN Diagnostics» که در زمینه تولید کیت‌های آزمایش کرونا فعالیت می‌کند، اهدا کرد. اپل می‌گوید ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

اپل با توجه به سیاست حمایت از شرکت‌های آمریکایی در دوران کرونا، مبلغ ۱۰ میلیون دلار به شرکتی به نام «COPAN Diagnostics» که در زمینه تولید کیت‌های آزمایش کرونا فعالیت می‌کند، اهدا کرد.

اپل می‌گوید کمک مالی این شرکت به کمپانی COPAN کمک می‌کند تا تولید کیت‌های آزمایش کرونا به طور قابل توجهی افزایش یابد؛ به طوری که میزان تولید از چند هزار کیت در هفته، به چند میلیون کیت تا اوایل ماه ژوئیه خواهد رسید. اپل همچنین به شرکت COPAN برای تأمین و طراحی تجهیزات برای کارخانه جدید این شرکت در کالیفرنیا کمک خواهد کرد.

کمک 10 میلیون دلاری اپل به شرکت تولیدکننده کیت های آزمایش کرونا

کمک مالی اپل به شرکت COPAN جزو آخرین اقدامات این شرکت برای مبارزه با کووید ۱۹ محسوب می‌شود. کمپانی کوپرتینویی در کنار کمک‌های مالی، از زنجیره تأمین خود برای تأمین ماسک برای کادر درمان، طراحی و توزیع محافظ صورت و توسعه اپلیکیشن و سایت غربالگری کرونا با همکاری مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا (CDC) استفاده کرده است. این شرکت همچنین در همکاری کم سابقه‌ای با گوگل در حال توسعه اپلیکیشن ردیابی تماس کرونا هم هست.

اپل سال 2017 صندوقی به نام «Advanced Manufacturing Fund» را به ارزش ۱ میلیارد دلار پایه گذاری کرد که منابع مالی آن بعداً به ۵ میلیارد دلار افزایش یافت. این صندوق به طور ویژه روی سرمایه گذاری در تولیدات بومی و ایجاد شغل در ایالات متحده آمریکا تمرکز می‌کند. بسیاری از کارشناسان معتقدند اپل این صندوق را برای پیروی از دستور ترامپ که گفته بود این شرکت باید تولید بیشتر محصولات خود از جمله آیفون را در خاک آمریکا انجام دهد، پایه گذاری کرده است.

اپل در گذشته از صندوق AMF مبلغ ۴۵۰ میلیون دلار به شرکت Corning (سازنده گوریلا گلس)، ۳۹۰ میلیون دلار به شرکت Finisar (سازنده لیزرهای به کار رفته در فیس آیدی آیفون‌ها و سنسور مجاورت ایرپاد) و همچنین ۱۰ میلیون دلار به کمپانی Elysis برای تأمین آلومینیوم عاری از کربن اهدا کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی