ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دومینوی لغو رویدادها بر اثر کرونا: «دفکان» و «بلک هت» مجازی برگزار می‌شوند

برگزاری حضوری «دفکان» (Def Con) و «بلک هت» (Black Hat)، از بزرگترین کنفرانس‌های امنیت سایبری در دنیا به خاطر شیوع کرونا لغو شده و تنها به شکل مجازی اجرا خواهند شد. پس از لغو رویدادهای مهمی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۳

برگزاری حضوری «دفکان» (Def Con) و «بلک هت» (Black Hat)، از بزرگترین کنفرانس‌های امنیت سایبری در دنیا به خاطر شیوع کرونا لغو شده و تنها به شکل مجازی اجرا خواهند شد.

پس از لغو رویدادهای مهمی نظیر MWC، گوگل I/O و WWDC حالا نوبت به همایشهای امنیتی رسیده که تحت تاثیر شیوع کرونا قرار بگیرند. در تازه ترین مورد سازمان دهندگان دفکان و بلک هت قید برگزاری حضوری این رویدادها را زده اند.

این دو رویداد که هر ساله با شرکت ده ها هزار کارشناس، متخصص و محقق امنیت سایبری برگزار می شود، محلی برای نمایش جدیدترین دستاوردها در زمینه امنیت سایبری، معرفی ابزارهای جذاب، محک زدن امنیت سرویس ها و آموزش جدیدترین روش های هک و ضد هک است. این دو کنفرانس قرار بود از اول تا نهم آگوست در «لاس وگاس» برگزار شوند، حالا اما به خیل رویدادهایی خواهند پیوست که تنها به شکل مجازی برپا خواهند شد.

تغییری در تاریخ برگزاری دفکان و بلک هت روی نداده و احتمالا در همان موعدهای قبلی برگزار می شوند. هر دو کنفرانس به صورت زنده برای شرکت کنندگان پخش می شوند. «Jeff Moss»، مدیر دفکان درباره این تصمیم گفته است:

«من تصمیم به لغو رویداد حضوری را حدود یک ماه قبل گرفتم اما طی چند هفته با کارکنان، وکلا و حسابدارها درباره نحوه لغو مراسم مشغول مذاکره بودم و نمی خواستم با یک توییت ساده درباره کنسل شدن دفکان آینده کنفرانس را به خطر بیندازم.»

وی تاکید می کند که دفکان سال آینده به صورت حضوری و از پنجم تا هشتم آگوست ۲۰۲۱ برپا خواهد شد. پیش از این نسخه آسیایی این رویدادها نیز به خاطر نگرانی از شیوع کرونا کنسل شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی