ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل با مدل‌های سه بعدی به شما در یادگیری دروس کمک می‌کند

سال گذشته میلادی گوگل ویژگی واقعیت افزوده را به صفحه جستجو اضافه کرد که توسط آن می‌توان حیوانات مجازی را در دنیای واقعی قرار داد. حالا این شرکت اشیاء سه بعدی جدیدی را به این ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

سال گذشته میلادی گوگل ویژگی واقعیت افزوده را به صفحه جستجو اضافه کرد که توسط آن می‌توان حیوانات مجازی را در دنیای واقعی قرار داد. حالا این شرکت اشیاء سه بعدی جدیدی را به این ویژگی اضافه کرده که می‌توانید در نتایج جستجوی خود در موبایل آن‌ها را مشاهده کنید.

از این مدل‌های سه بعدی می‌توان به لباس فضایی «نیل آرمسترانگ» و مدل‌های آناتومی تعاملی اشاره کرد که به شما در تجسم بدن انسان کمک می‌کند. این غول دنیای فناوری با پلتفرم نرم افزار سه بعدی Biodigital همکاری کرده تا کاربران بتوانند به ۱۱ سیستم بدن انسان دسترسی پیدا کنند و درباره آن‌ها اطلاعات بیشتری جمع آوری کنند.

این سیستم‌ها مانند آنچه تا به امروز در کتاب‌های درسی خوانده‌اید نیستند و می‌توانند نحوه پمپاژ خون توسط قلب انسان و همچنین اتصال استخوان‌ها به یکدیگر را توسط فناوری واقعیت افزوده به شما نمایش دهند. برای دسترسی به این مدل‌ها تنها کافیست سیستم موردنظر خود مانند سیستم گردش خون را در گوگل جستجو کنید و به دنبال مدل سه بعدی آن باشید. پس از این کار، مشاهده در حالت سه بعدی را انتخاب کنید.

گوگل برای تولید مدل‌های سه بعدی از حیوانات، گیاهان و همچنین سلول‌‌های باکتری با Visible Body همکاری داشته. کاربران می‌توانند درون اندامک‌های سلول‌ها زوم کنند و راحت‌تر با آن‌ها آشنا شوند. اگر در حال درس خواندن برای امتحان باشید، این ویژگی می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

گوگل همچنین ویژگی را برای کاربران درنظر گرفته که توسط آن می‌توانند خانه خود را به یک موزه مجازی تبدیل کنند. شما می‌توانید نیل آرمسترانگ یا آپولو ۱۱ را جستجو کنید تا به مدل‌های سه بعدی آن‌ها برسید. اگر می‌خواهید به قدیمی‌ترین نقاشی‌های شناخته‌ شده در غارها دست پیدا کنید، تنها کافیست Chauvet Cave را جستجو کنید.

این شرکت قابلیتی را برای محصولات اندرویدی عرضه کرده که توسط آن می‌توان ویدیوهای واقعیت افزوده ضبط کرد. این ویژگی امکان اشتراک‌ این ویدیوها را راحت‌تر می‌کند، مخصوصا در زمانی که نمی‌توانید شخصا مدل‌های سه بعدی را به افراد نشان دهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی