ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نسل جدید فرمان های حساس به لمس مرسدس بنز E کلاس معرفی شد

نسخه فیس لیفت سدان محبوب و دوست داشتنی مرسدس بنز E کلاس به زودی در مدل 2021 روانه بازارهای جهانی خواهد شد. مرسدس بنز تنها به تغییرات ظاهری بسنده نکرده است و در بخش امکانات نیز ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰

نسخه فیس لیفت سدان محبوب و دوست داشتنی مرسدس بنز E کلاس به زودی در مدل 2021 روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

مرسدس بنز تنها به تغییرات ظاهری بسنده نکرده است و در بخش امکانات نیز جدیدترین دست آوردهای خود را به این خودرو آورده است. فرمان مدل جدید E کلاس به فناوری جدید حساس به لمس مجهز خواهد شد.

مرسدس بنز E کلاس

دو سنسور مخصوص می توانند تشخیص بدهند که آیا دست راننده بر روی فرمان وجود دارد یا خیر به همین دلیل سیستم کمک راننده خودرو متوجه می شود که آیا راننده بر روی خودرو کنترل دارد یا خیر و این مسئله باعث افزایش ایمنی و عملکرد این سیستم خواهد شد. همچنین دکمه های لمسی کار شده بر روی فرمان نیز به صورت کاملا دیجیتال سیگنال را ارسال و دریافت می کنند.

فرمان جدید حساس به لمس مرسدس بنز در سه مدل مختلف اسپرت، لاکچری و سوپراسپرت عرضه خواهد شد. کیسه هوای راننده نیز در یک محفظه مرکزی کروی شکل قرار گرفته است و طرح فرمان در هر مدل متفاوت است. مدل سوپراسپرت دارای یک کف صاف موسوم به D-cut است و مدل لاکچری نیز دارای سه شاخه است که به نوعی شبیه به گل زنبق است.

همچنین مرسدس سیستم های کروز کنترل تطبیق پذیر، ترمز اضطراری، تشخیص نقطه کور و کمکی پارک را به آخرین نسخه آن ارتقا داده است. مرسدس قرار است مدل جدید E کلاس را در آخر سال جاری میلادی عرضه کند.

مرسدس بنز E کلاس 2021 را در مدل های سدان، شوتینگ برک عرضه خواهد کرد و مدل کوپه آن هنوز معرفی نشده است. همچنین این سدان محبوب به پیشرانه های هیبریدی، دیزلی و بنزینی مجهز خواهد شد. گرچه بیشترین تغییرات را باید در مدل هیبریدی جست و جو کرد که نشان دهنده حرکت مرسدس به سمت این دست از پیشرانه ها است.

مرسدس بنز در سالیان اخیر با انتقادهای فراوانی در زمینه طراحی مدل های محبوب و پر فروش خود مواجه شده است و مدل جدید E-Class نیز از این قاعده مستثنا نیست.

در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری از مدل فیس لیفت E کلاس  را مطالعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • morshedi
    morshedi | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

    مرسدس در زمینه طراحی کاملا درست عمل کرده و انتقاد ها بی اساسه و فروش بیشتر این کمپانی نسبت به سالهای گذشته و قرار گرفتن برند مرسدس در رده های بالاتر نسبت به سالهای گذشته گواه این پیشرفته ..مرسدس سردم دار تعریف جدید طراحی خودرو و پیشرو در صنعت طراحی هستش. مرسدس طرفدارای گذشته رو تقریبا راضی نگه میداره و بیشتر تمرکزش بر روی مشتری های جدید هستش که به خوبی این کار رو انجام داده و دیگه مرسدس کسل گذشته نیست.بنده خودم تو رشته آیرودینامیک خودرو تحصیل میکنم و به شدت مرسدس رو تحسین میکنم

مطالب پیشنهادی