ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایرپاد استودیو
تکنولوژی

مشخصات و قیمت هدفون دور گوشی اپل افشا شد؛ رقیب سرسخت بوز و سونی

هدفون دور گوشی اپل با نام ایرپاد استودیو در راه است و این شرکت قصد دارد با محصول جدید خود، شرکت‌های بوز و سونی را به چالش بکشد. این اطلاعات توسط افشاگر شناخته شده محصولات اپل، ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

هدفون دور گوشی اپل با نام ایرپاد استودیو در راه است و این شرکت قصد دارد با محصول جدید خود، شرکت‌های بوز و سونی را به چالش بکشد.

این اطلاعات توسط افشاگر شناخته شده محصولات اپل، «جان پروسر» در توییتر به اشتراک گذاشته شده. به گفته پروسر، قیمت این هدفون دور گوشی ۳۴۹ دلار است که این قیمت، ۵۰ دلار از هدفون بوز ۷۰۰ ارزان‌تر است، اما با پرداخت این مبلغ به چه ویژگی‌های دست پیدا می‌کنید؟

بر اساس گزارشی که در گذشته توسط بلومبرگ منتشر شده بود، اپل قصد دارد هدفون‌های دور گوشی با قابلیت حذف صداهای مزاحم تولید کند. یکی از این محصولات با تمرکز روی طراحی بروز و مدرن توسعه پیدا می‌کند و دیگری با تمرکز روی ورزش کردن به تولید می‌رسد. کاربران می‌توانند پدهای این هدفون‌ها را تغییر دهند، ویژگی که هدفون بوز از آن محروم است.

مدلی که با تمرکز روی مد طراحی می‌شود، از پارچه شبیه به چرم ساخته خواهد شد، در حالی که برای تولید مدل ورزشی آن از مواد با قابلیت تنفس استفاده می‌شود. ایرپاد استودیو طراحی مشابه با محصولات قدیمی خواهد داشت که برای مثال می‌توان به کاپ‌های بیضی شکل اشاره کرد.

ایرپاد استودیو

در گزارش‌های گذشته به این موضوع اشاره شده بود که ایرپاد ایکس برای ورزشکاران عرضه می‌شود، بنابراین این احتمال وجود دارد که ایرپاد استودیو یک رقیب واقعی برای بوز باشد و ایرپاد ایکس با هویت مخصوص به خود وارد بازار شود. جان پروسر درباره ایرپاد ایکس اعلام کرده که این محصول نسخه اسپرت هدفون اپل بوده و در ماه‌های آینده معرفی می‌شود.

در حال حاضر اطلاعی از تاریخ معرفی هدفون دور گوشی اپل نداریم، اما شاید در WWDC 2020 این شرکت تصمیم به رونمایی از هدفون جدید خود بگیرد. کنفرانس توسعه دهندگان اپل امسال به علت شیوع کرونا به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. با توجه به فروش بالای ایرپادهای اپل در بازار، انتظار می‌رود هدفون‌های دور گوشی آن نیز با استقبال مناسبی روبه‌رو شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی