ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گفتگو با مدیرعامل شیپور در اینستاگرام دیجیاتو، امشب ساعت ۲۱:۳۰

دیجیاتو امشب در ادامه‌ی لایو‌های اینستاگرامی خود میزبان «رضا اربابیان» مدیر عامل شیپور خواهد بود. محورهای گفتگوی امشب پیرامون چالش‌های گذشته و پیش رو مسیر فعالیت شیپور است و به مسائلی همچون ورود به بورس ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۷

دیجیاتو امشب در ادامه‌ی لایو‌های اینستاگرامی خود میزبان «رضا اربابیان» مدیر عامل شیپور خواهد بود. محورهای گفتگوی امشب پیرامون چالش‌های گذشته و پیش رو مسیر فعالیت شیپور است و به مسائلی همچون ورود به بورس و امنیت بسترهای سایت‌های آگهی پرداخته خواهد شد. مدیرعامل شیپور امشب در محیطی دوستانه به سوالات دیجیاتو و کاربران دیجیاتو پاسخ خواهد داد.

«مانی قاسمی» موسس و سردبیر دیجیاتو اجرای برنامه Ontech را برعهده دارد و در این برنامه ضمن مرور خبرهای تکنولوژی و صحبت‌های گوناگون در زمینه تکنولوژی، سعی می‌شود تا با فعالین اکوسیستم استارتاپی و فناوری کشور گفتگوهایی صورت بگیرد تا شرایط حال حاضر این جامعه بزرگ بیشتر شنیده شود.

برنامه Ontech از طریق این لینک راس ساعت ۲۱.۳۰ در دسترس خواهد بود. یادتان باشد در کنار سوالاتی که ما قصد داریم از مدیرعامل شیپور بپرسیم، شما نیز می‌توانید در بخش سوالات در پخش زنده اینستاگرام، سوالات خود را بیان کنید تا در این مصاحبه‌ی زنده، مطرح شوند.

گفتگوهای بعدی دیجیاتو در هفته جاری، با «نازنین دانشور» مدیر عامل تخفیفان خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی