ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ردمی K30 ریسینگ ادیشن
تکنولوژی

ردمی K30 ریسینگ ادیشن معرفی شد؛ اولین گوشی با اسنپدراگون 768G

شیائومی از گوشی جدید خود از سری ردمی K30 رونمایی کرد. ردمی K30 ریسینگ ادیشن از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و قدرت آن را چیپست اسنپدراگون 768G تامین می‌کند. پردازنده جدید کوالکام که از مودم ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۰

شیائومی از گوشی جدید خود از سری ردمی K30 رونمایی کرد. ردمی K30 ریسینگ ادیشن از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و قدرت آن را چیپست اسنپدراگون 768G تامین می‌کند.

پردازنده جدید کوالکام که از مودم 5G بهره می‌برد، در مقایسه با اسنپدراگون ۷۶۵ و 765G عملکرد بهتری دارد. فرکانس هسته‌های پردازشی این چیپست از ۲.۴ گیگاهرتز به ۲.۸ گیگاهرتز افزایش پیدا کرده و همچنین عملکرد واحد پردازش گرافیکی آدرنو ۶۲۰ نیز بهبود ۱۵ درصدی را تجربه کرده. این دستگاه از شبکه 5G در دو حالت SA/NSA پشتیبانی می‌کند و به ۶ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

این گوشی هوشمند مانند نسخه قبلی خود به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر ۲۰:۹ مجهز شده که رفرش ریت آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. روی پنل پشتی ردمی K30 ریسینگ ادیشن دوربین اصلی چهارگانه با چیدمان عمودی قرار گرفته که سنسور اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX686 است. سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق سایر سنسورهای این دوربین را تشکیل می‌دهند.

ردمی K30 ریسینگ ادیشن

کاربران این گوشی هوشمند به دوربین سلفی دوگانه دسترسی دارند. سنسورهای ۲۰ و ۲ مگاپیکسلی توسط حفره‌ای درون نمایشگر میزبانی می‌شوند. این دستگاه از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و پورت USB-C بهره می‌برد و همچنین از دو سیم‌کارت، بلوتوث، NFC و فرستنده اینفرارد پشتیبانی می‌کند.

دکمه‌های تنظیم صدا در سمت راست قرار گرفته‌اند و سنسور اثر انگشت درون دکمه پاور تعبیه شده است. انرژی این دستگاه توسط یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی تامین می‌شود، البته قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم نیست. ردمی K30 ریسینگ ادیشن با قیمت ۲۸۲ دلار و تنها در کشور چین به فروش می‌رسد.

در حالت کلی این گوشی هوشمند تفاوت چندانی با ردمی K30 5G ندارد و تنها استفاده از چیپست اسنپدراگون 768G باعث می‌شود قدرت بیشتری در اختیار کاربران قرار بگیرد و در هنگام بازی با آن، تجربه بهتری داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی