ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندر و مشخصات گلکسی A21s فاش شد؛ چیپست اگزینوس ۸۵۰ و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی

در چند ماه گذشته اطلاعات محدودی از گلکسی A21s سامسونگ منتشر شده بود. حال برخی مشخصات و رندرهای منتسب به آن منتشر شده اند. افشاگری با نام کاربری «Sudhanshu» در توییتر مدعی شده که تصویر ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۵

در چند ماه گذشته اطلاعات محدودی از گلکسی A21s سامسونگ منتشر شده بود. حال برخی مشخصات و رندرهای منتسب به آن منتشر شده اند.

افشاگری با نام کاربری «Sudhanshu» در توییتر مدعی شده که تصویر زیر رندر سامسونگ گلکسی A21s را نشان می‌دهد. وی برخی از مشخصات این گوشی را هم فاش کرده که اگر صحت داشته باشند از مجهز شدن آن به نمایشگر ۶.۵۵ اینچی LCD با رزولوشن ۱۶۰۰x۷۲۰ پیکسل، رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی (قابل ارتقا با کارت microSD)، NFC و حسگر اثر انگشت فیزیکی خبر می‌دهند.

همانطور که در تصویر دیده می‌شود، پنل جلویی گلکسی A21s شباهت بسیار زیادی به پنل جلویی گلکسی A21 و حتی گلکسی A11 و گلکسی M11 دارد. جالب اینکه گلکسی A11 و گلکسی M11 با وجودی که نسبت به گلکسی A21s در جایگاه پایین تری قرار می‌گیرند، حاشیه به مراتب باریک تری در بالا و پایین نمایشگر آن‌ها به چشم می‌خورد. از دیگر شباهت‌های گلکسی A21s به دو گوشی یاد شده می‌توان به قرارگیری حفره دوربین سلفی در گوشه سمت چپ نمایشگر اشاره کرد.

با توجه به بنچمارکی که در گیکبنچ رویت شده و بر اساس شایعات دیگری که تاکنون منتشر شده‌اند، انتظار می‌رود گلکسی A21s از چیپست اگزینوس ۸۵۰ و باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی برخوردار بوده و در پنل پشتی آن دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو قرار گرفته باشند. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی نیز در حفره نمایشگر جای خواهد گرفت.

چیپست اگزینوس ۸۵۰ یکی از ویژگی‌هایی است که گلکسی A21s را از گلکسی A21 (با چیپست احتمالی مدیاتک هلیو P35) متمایز می‌کند. علاوه بر این مدل پایه احتمالاً باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی خواهد داشت. شایعات خبر از مجهز شدن این دو گوشی به درگاه microUSB می‌دهند که با توجه به مجهز شدن گلکسی A20 و A20s به پورت USB-C، بسیار دور از انتظار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی