ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بیت کوین
تکنولوژی

همایش هاوینگ بیت‌کوین را آنلاین تماشا کنید

همایش بزرگ آنلاین هاوینگ بیت‌کوین فردا، سه‌شنبه 23 اردیبهشت با حضور فعالان حوزه رمزارزها و فناوری برگزار می‌شود. این گردهمایی، به مناسبت سومین بار نصف شدن پاداش استخراج بیت‌کوین که به آن «هاوینگ» (Halving) می‌گویند، ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۷:۵۵

همایش بزرگ آنلاین هاوینگ بیت‌کوین فردا، سه‌شنبه 23 اردیبهشت با حضور فعالان حوزه رمزارزها و فناوری برگزار می‌شود. این گردهمایی، به مناسبت سومین بار نصف شدن پاداش استخراج بیت‌کوین که به آن «هاوینگ» (Halving) می‌گویند، هم‌زمان با دیگر نقاط جهان، برگزار می‌شود. همایش‌های این دوره از هاوینگ، به دلیل هم‌زمانی با همه‌گیری کرونا، به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

در رویداد هاوینگ، سوبسید جایزه بلوک بیت‌کوین به نصف کاهش پیدا می‌کند. سوبسید بلوک بیت‌کوین در واقع مقدار بیت‌کوینی است که فرد با کاوش (ماین - Mine) کردن یک بلوک بیت‌کوین به دست می‌آورد. این مقدار در حال حاضر ۱۲٫۵ بیت‌کوین است.

هاوینگ سوبسید بلوک بیتکوین هر ۲۱۰ هزار بلوک یک‌بار اتفاق می‌افتد (تقریبا هر ۴ سال یک‌بار) و یک ویژگی کلیدی بیتکوین محسوب می‌شود. در هاوینگ پیش رو، در بلوک ۶۳۰ هزار، پاداش بلوک بیت‌کوین از ۱۲٫۵ بیت‌کوین به ۶٫۲۵ بیت‌کوین به ازای هر بلوک کاهش پیدا می‌ کند.

در این رویداد مدیران استارتاپ‌هایی مانند درگاه پرداخت جیب، صرافی‌های بیتستان، نوبیتکس، کریپتا و اکسیر به مدت 10 دقیقه محصولات خود را معرفی خواهند کرد. همچنین در این رویداد فعالان و صاحب‌نظران اکوسیستم بلاک‌چین و رمزارز ایران در سه پنل به بررسی جنبه‌های مختلف هاوینگ بیت‌کوین می‌پردازند.

پنل اول با موضوع بررسی و تحلیل ارزش بیت‌کوین پس از هاوینگ‌ و تاثیر آن روی کسب و کارها؛ با حضور علی میزانی، بنیان‌گذار شرکت سیتکس، احسان قاضی‌زاده، مدیرعامل صرافی اکسیر؛ حسین غضنفری، تحلیل‌گر و تریدر و رضا جمیلی، سردبیر وب‌سایت آی‌چیزها برگزار می‌شود.

پنل دوم با حضور دکتر محمدعلی مداح علی، مدیرعامل آزمایشگاه بلاک‌چین دانشگاه شریف، حمزه قطبی‌نژاد، مدیرعامل شرکت توسعه کارآفرینی بهمن و هادی نعمتی، مدیر توسعه تجاری شرکت فیکاس و تحلیلگر کوانت بازار کریپتو با مدیریت امیر عباس امامی، مدیر اجرایی استارتاپ کارچین درباره سرنوشت تکنولوژیک و سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین صحبت خواهد نمود.

در پنل سوم که با حضور مهندس کامیار شرفی، رییس کارگروه ماینینگ انجمن فناوران زنجیره بلوک(بلاک‌چین)، عباس آشتیانی، نائب رئیس کارگروه ماینینگ و علی بابک‌نیا، دبیرکارگروه ماینینگ و با مدیریت امید علوی، مدیرعامل شرکت هش‌بان، درباره ماینینگ و آخرین وضعیت از سرنوشت آن در ایران بحث خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند از پلتفرم‌های مختلف با مراجعه به وب‌سایت رسمی این رویداد نسبت به دریافت اطلاعات بیشتر و انتخاب سایت‌های نمایش آنلاین (یوتوب، آپارات، توییتر) این رویداد اقدام نمایند.

زمان برگزاری رویداد روز سه‌شنبه 23 اردیبهشت خواهد بود و مدت زمان آن نیز 5 ساعت به طول خواهد انجامید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی