ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

پایان رویای قرمز؛ فراری و سباستین وتل به آخر خط رسیدند

قهرمان 4 دوره رقابت‌های فرمول یک جهان یعنی سباستین وتل که بسیاری او را یکی از بهترین رانندگان جهان در قرن 21 می‌دانند در پایان سال 2020 از سرخپوشان مارانللو جدا خواهد شد. راننده 32 ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۲۲:۳۰

قهرمان 4 دوره رقابت‌های فرمول یک جهان یعنی سباستین وتل که بسیاری او را یکی از بهترین رانندگان جهان در قرن 21 می‌دانند در پایان سال 2020 از سرخپوشان مارانللو جدا خواهد شد.

راننده 32 ساله آلمانی امروز رسما تایید کرد که قصد تمدید قرارداد خود با شرکت فراری را ندارد و صندلی بعدی که در انتظار این راننده آلمانی در مسابقات فرمول یک خواهد بود نامشخص است. هر دو احتمال کناره گیری از فرمول یک و یا یک فصل استراحت برای این راننده آلمانی وجود دارد.

سباستین وتل

ماتیا بینتو مدیر تیم فرمول یک فراری در این رابطه می‌گوید:

این تصمیم راحتی برای سباستین وتل و فراری نبوده است و هیچ مشکل خاص و بزرگی بین سباستین و فراری وجود ندارد اما از پایان فصل راه سباستین و فراری از یکدیگر جدا خواهد شد و به‌همین دلیل ما به تصمیم او احترام می‌گذاریم. سباستین بخشی از تاریخ بزرگ فراری با 14 پیروزی است که او را تبدیل به سومین راننده موفق در زمینه کسب امتیاز و پیروزی در تاریخ فراری می‌سازد.

ferrari-f1

من از طرف تیم بزرگ فراری از سباستین بابت عملکرد بسیار حرفه‌ای و شخصیت بالا او قدردانی می‌کنم و ما همچنان امید بسیار زیادی برای این فصل از رقابت‌های فرمول یک داریم و همچنان فرصت برای کسب قهرمانی وجود دارد.

وتل نیز در رابطه با پایان همکاری با فراری می‌گوید:

مسائل مالی نقش بزرگی در این تصمیم‌گیری ندارد و این مسائل همیشه اولویت آخر من است. اما زمانی فرا می‌رسد که شما به آینده نگاه می‌کنید و مسیرهای متفاوتی را پیش روی خود مشاهده خواهید کرد. درنتیجه زمان تصمیم‌گیری برای من فرا رسیده بود و تصمیم من جدایی از فراری در پایان سال جاری میلادی است.

با وجود این که لوئیس همیلتون قهرمان چندسال اخیر رقابت‌های فرمول یک به‌عنوان جانشین احتمالی سباستین وتل قلمداد می‌شد اما در حال‌حاضر کارلوس ساینز راننده تیم مک لارن و دنیل ریکاردو راننده تیم رنو نیز از محتمل‌ترین گزینه‌ها برای کسب صندلی سباستین وتل‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی